Montag

Reggel,

hogy ki-ki elballagott a dolgára, fogtam a kinyomtatott papírt és tettem egy kisseb utat egy nem éppen ismeretlen városba, úgy egy órányira, beszerzendő egy fontos aláírást és a hozzá járó pecsétet.
Megtettem korábban is ezt az utat egyedül is, tán még gyerekkoromból is ismerős lehet, mégis a sokadik Mucsaröcsögére* be, majd Mucsaröcsögéből ki után elbizonytalanodtam, jó helyen járok-e?
Hívtam D.-t, hova dugták az uticélomat, de még jóformán be sem fejeztük a beszélgetést, megérkeztem.

Visszaúton:





*Mi is valami olyasmi helyen lakunk, de az ismeretlen, mégiscsak Mucsaröcsögébb, mint az ismerős...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.