Mittwoch

Puff és durr

Avagy, a baj nem jár egyedül.


Kényelmesen, vigyázva baktattunk lefelé a lépcsőn A. fiammal.
Ha együtt mentünk, mindig fogtam a csuklóját , másik kezét a korlát kézfuttatóján csúsztatta, biztos, ami biztos.
Már háromszor is a kezénél fogva emeltem ki, a bukást kivédendő.
Tegnap nem volt mit tenni. Én csúsztam meg, lövésem sincs hogyan, de nagyot estünk.
Úrfit nem engedtem el (???), hanem magammal rántottam, szerencsére magamra, így ő nem ütötte meg magát.

Miután ivott és visszaindultunk nem fogtam meg a kezét, mert az előzmények szerint jobb, ha egyedül vág neki a kalandnak, még szóltam, hogy csak óvatosan...! Erre komoly arccal visszafordult:
Te is anya!
Igen, igyekszem....




A durr:
Megkértem D.-t, hogy bár az égő az olvasólámpában, mégsem ég, tán kontakthibás, nézze meg tud-e kezdeni vele valamit?
Felkapcsolta a kapcsolót, mire az égő felrobbant. Apró, éles szilánkokra.*
(Közvetlenül a kanapé mellett állt mindig, ahol a gyerekek gyakran és önfeledten játszanak.)
A snassz, mezei villanykörte felrobbant!
Még emésztjük...




*Ott álltam, az atomjaira hullott körte-szilánkokkal, a partvissal és a lapáttal porszívó nélkül....    Egy élmény volt!

2 Kommentare:

  1. Nem tudom, hogy készülnek ezek a "környezetbarát" EU-konform izzók, de nálunk a múltkor az üveg szintén így felrobbant és az izzószál belőle lángolva hullott a szőnyegre... És ha alatta állt volna valaki???

    A másik, hogy vettünk anno - azt hiszem Berlinben a tudománymúzeumban (nem emlékszem a pontos nevére) - egy olyan szerkentyűt, amiben a fény hatására forogni kezd egy fekete-fehér lapocskákat tartalmazó propellerecske. Napfényben forog, mint a mérgezett egér, hagyományos izzó mellett lassan forgott, EU-konform izzóknál NEM FOROG, ha egészen közel tartjuk se! Azért mert a szemünk alkalmazkodik a félhomályhoz, vajon nem árt-e benne olvasni??? Mert ha a szerkezet nem mér erős fényt, akkor nincs erős fény, hiába hisszük úgy!

    AntwortenLöschen
  2. Hallod, nem nyugtattál meg! Ezek szerint nem egyedi dologról van szó.
    A továbbiakban védenem kell a gyerekemet egy gyalog villanykörtétől is???

    Ezen az izzón kívül, az összes energiatalkarékos a házban. Ebben éppen azért van "normál", mert ahogy írod is, ennél LÁTOK. (Olvasni és horgolni... :-) majd elmesélem hol tartok...)
    Szóval látok. Vagy nem?
    Jajj!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.