Donnerstag

Levél

Nem vagyok egy postást leső, aztán lélekszakadva a levélszekrényhez csörtető. Bár szerettem levelet kapni, mikor még az volt a módi, de mostanában elektronikusakat kapok, a sárga autóval csak reklámújságok, számlák érkeznek, az meg nem feltétlen öröm.

Ma még láttam is hogy jön, aztán elfeletkeztem róla, csak, hogy a gyerekekkel kimentünk csúszkálni kicsit vettem észre, hogy a papírhalom még érintetlen. Bár hagytam volna!

Levél volt köztük, D.-nek a nagymamájától. Még örültem is, hogy nahát...!
Ostobaság volt még a gondolat is, hogy a múltkori után, kedves szavakat feltételeztem, vagy vártam, vagy mit tudom én!
A levél, a kimondott és kimondatlan szavakkal, mondanivalóval erősen túlzó-teátrális, rágalmazó, sértő és durva.

Már idejekorán hadat üzentek szegény D. ellen, miattam. A szülők. Egy ideig, jól-rosszul, álltam, hogy pontos legyek, álltuk is a bökéseket, jelzőket, majd másfél éve kihátráltam a harctérről, egyszerűen nem mentem többet.
Nagymamához igen, miért ne tettem volna, egészen tavaly novemberig, amikor erősen lekapott mindkettőnket a tíz körmünkről. Azóta D. sem járt, ott sem.
Amúgy ez D. szíve-joga, egyszer sem montam (az ezt megelőző tíz évben sem), ne menjen a szüleihez, felöltöztettem, elengedtem a gyerekeket is, ha ő úgy akarta. Egyébként erre 3X került sor (egy év alatt), majd augusztusban úgy összekaptak, a gyerekek jelenlétében, hogy A. egész éjjel sikogatott álmában, ahogy az azt követő éjszakákon is. M. beszélni sem akart róluk, de igyekeztem kicsit, ne maradjon benne kimondatlanul a dolog.

Most meg itt ez a levél.

7 Kommentare:

  1. Ajjjaj, csaladi viszalyok...

    valaszoltok a maminak?

    AntwortenLöschen
  2. Gőzöm sincs.
    Szerintem felesleges nagyszülővel vitatkozni, pláne, hogy nem tudja mibe szól bele, miről alkot vélleményt.

    Nehéz ügy. Szerintem, ez már nem fog megoldódni.
    Ugyanis én vagyok az ütközéspont- mióta ismerjük egymást.
    Előtte meg szimplán csak gyerek, meg szülő ugrott egymásnak, de arra már a szülők közül nem emlékszik senki. Szép családi legendáriumunk lesz, az már biztos! Pfff!

    AntwortenLöschen
  3. Jobb nem lesz, jól tettétek, hogy kiszálltatok! :o( Talán pár év múlva megbánják, talán nem. De én se mennék semmiképpen se házhoz a pofonért!

    AntwortenLöschen
  4. Lehet, hogy kommentár nélkül visszaküldhetnétek a levelet, esetleg annyit ráírva, hogy "Ne írj többet, ezt visszaküldjük, hogy szépen emlékezhessünk rád." :o)

    AntwortenLöschen
  5. Drága Altair!

    Okos tanács, köszönöm is. Bár ebben az esetben sajnos olaj lenne a tűzre.
    Az önérzetes és határozott aszzonynak olyan fricska lenne, amit aligha nyelne le egykönnyen.

    Olyan régen él a viszály, hogy tán már azt sem tudják hol kezdődött, de az tény, hogy a szemükben komoly vétség volt, hogy D. meg mert nősülni és családot alapított.
    Persze, ha nem tette volna, az lenne a baj, de így legalább van kit okolni azért, hogy D. nemet mond és úgy éli az életét, ahogy jónak tartja...

    AntwortenLöschen
  6. Akkor viszont ne válaszoljatok. Annak a sunyi embernek aki nem mer felnőttként szemtől szembe beszélni, azt széthasítja az ideg, ha figyelmen kívül hagyják.

    A sok valós és vélt sérelmek szítják mindig a családi viszályokat, de leginkább az egymással való kommunikáció elmaradása. nem vagyok híve a seperjük a szőnyeg alá elméletnek, és bár tisztelem az idősebb korosztályt, azért mégis képtelen vagyok mindent elnézni a +45 évnek. Attól hogy valaki idős, még igenis kötelessége végighallgatni a másikat. Tudnia kell mérlegelni hogy mi az amin érdemes bepörögni és mi az amibe már csak azért köt bele, mert nem jutott be elsőként a háziorvoshoz és ez felhúzta idegileg.

    AntwortenLöschen
  7. Úgy tűnik, számodra sem ismeretlen a téma.
    Itt sajnos a szemtől-szembe sem működik. Próbáltuk.
    Az embernek megáll az esze az egésztől.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.