Dienstag

Bálint napi meglepetés(ek)

Ha megadatik az a szerencsés helyzet, hogy nem kell feltétlen Bécsbe mennie, ügyeket intéz, rohangál: postára, papírok után, vagy helyi kuncsaftokhoz.
Tegnap fricskát mutatott az elintézendőknek, hogy kedvemet tölcse és beszerezzen egy porszívót, mert nem lehet élni nélküle!
Sikkerrel járt, bár le kellett küzdeni néhány akadályt, de olyan könnyen nem lehet őt eltántorítani, hogy: a helyi üzletben nincs. ...hát megy a másik városba, talán ott akad, mert telefonszámot (a másik üzletét), nem adnak ki, nehogy felesleges útja legyen a kedvesvevőnek -ugye! Mindegy, az úr elégedetten, bár kissé elcsigázottan meghozta az újdonsült porszüttyögőt, amit családilag, kézről-kézre adva ki is próbáltunk.

Nagy az öröm! (Tán a ház uráé a legnagyobb, mert én már épp elkezdtem szemezni* egy csodamasinával (kék), amitől D. enyhe hidegrázást kapott: ennyiért?** Ki van zárva!!! ...ezzel meg is magyaráztam, mivégre sietett beszerezni egyet.)

Miután elégedetten elnyúlt a sz.gép előtt, csipogott a telefon: sms-t kapott...
Íme:
Sehr geehrter
Kunde, Ihr zur
Reparatur
Gegebene Gerät
liegt zur
Abholung bereit.
0,00 Euro
M.M.

Úgy tűnik, megkapták az ügyvéd levelét...
Nem követelnek semmit, ingyen és bérmetve vihetjük, ahova akarjuk...





*álmodozni, csak szabad! Az a fixa ideája, ha én sóhajtozom, biztos hisztizni is fogok, így inkább elébe megy  a dolgoknak, elkerülendő a vészt! Pedig dehogy látott ő engem hisztizni és toporzékolni, tán még Jóanyám sem (erről meg is kérdezem majd, alkalomadtán, jogos lehet-e emberem félelme, tudnék-e én olyat...)!
**Neeem! Nem annyiért! Akad olcsóbban is...     (Angliában is találtam, ott még 100€-val olcsóbban lehetne beszerezni, persze ott meg ott, a szállítási költség -mindegy!)    ...és én különben is, csak sóhajtoztam...

5 Kommentare:

  1. Ez a kék csodamasina nekem is nagyon tetszik! :)

    AntwortenLöschen
  2. En viszont mar hasznaltam is Dysont, es ha megszorulok akkor elmegyek Dyson porszivo ertekesitonek, mert olyan szuperek!!!! A kismasinak nagyon konnyuek, viszont az alloak nehezebbek, de az aztan nem kegyelmez sem szosznek sem kutyaszornek! Mindent popecul felporszivoz, es en nagyon meleg szivvel ajanlom mindenkinek! Tenyleg nem veszitenek a szivoerejukbol! DYSON FOREVER! :)

    AntwortenLöschen
  3. Mégiscsak meg kellene tanulnom azt a toporzékolós, földönfetrengőst...?

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.