Mittwoch

Titánok harca

Történt pedig, hogy a beköltözésünk előtt lecseréltük a tíz éves, már erősen köhögő porzsákost, egy tartájosra.
Nem voltam maradéktalanul elégedett vele, de azzal magyaráztuk, gyenge: biztos mert tartájos. Amin viszont nem volt mit, ill. nem is lehetett megmagyarázni, hogy rövid használat után is erősen forrósodott.
A sokadik bepöccenésem után (Nem igaz, hogy egy porszívó mindent csinál: fűt, kavar és visít, épp csak nem szív...    ...sz*r, utálom, ki vele!!!), visszavittük, oldják meg a problémát garanciálisan, vagy adják vissza a pénzt! A MM-ban vettük, oda vittük hát.

Persze, megnézik és igen, szólnak ha valami költséggel járna, 10 napon belül hívnak, amint kész. (Akkor és ott, bementünk az áruházba is megnézni, hogy szuperál az ottani. Bekapcsoltuk és ugyanúgy visított és forrósodott, mint a miénk. Már akkor mondtam, mindegy mit mondanak, nekem ez már nem kell, másikat akarok!)

2 hét múlva (már másodszor), a telefonos érdeklődésünkre azt mondták (enyhe ingerültséggel), nem tudják, majd szólnak.
Két nap múlva levél érkezett, három opcióval:
-80€ a javításért (ennyit kóstált egyébként a porszívó).
-51€  és javítás nélkül visszaadják.
-51€ hogy "környezetberát módon megsemmisítsék".

Azt írták, garancia nem jár mert poros (állítólag építkezési port találtak benne). Attól függetlenül, hogy nem használtuk, csak beköltözés után és eszembe sem jutott az építkezésen használni, megjegyzem: a használati utasításában szerepel, hogy akár fúrás közben keletkezett port is lehet vele szívatni, az meg ugye mi más, mint építkezési...
...és ugyan milyen lenne egy porszívó, ha nem poros??? Kismackóknak kellene benne csücsülniük és nem pormacskáknak?

No meg arra is hivatkoztak, hogy helytelen módon volt benne a porzsák!
A porzsák nélküli porszívóban!!!

Tegnap, hogy D. nem tudta elérni a műhelyfőnököt, bevágtatott az Ipari Kamarához, azon belül is a Fogyasztóvédelmisekhez, mit javasolnak?!

So eine Frechheit! -hangzott a vélemény és hogy ne hagyjuk annyiban, ha van jogvédelmi biztosításunk...
Van.
Perlünk. Remek!

2 Kommentare:

  1. Szerintem a technológiával lehet a gond. Nekem is volt egy elég drága víztartályos porszívóm, akkor utáltam meg a porszívózást. Ugyanígy nem szívott, undorító volt az iszapos víz leöntése és a csövekre és szűrőszivacsokra csavarodott hajszálak levakargatása. Szervizben ez idő alatt kétszer járt és bár ingyen javították, baromi sokat költöttem a különböző szűrők cseréjére.

    Életemben először nem veszekedtem az urammal, amikor használta és mérgében levitte a különben működőképes porszívót és bevágta a kukába. :o)

    Amikor elmesélte a szervizben - az új ugyanolyan márkájú porzsákos porszívónkba vett éppen porzsákot - a szervizes csak vigyorgott, hogy jól tette, szar konstrukció, már sokat nem tudott megjavítani, mert a fedele nem zár rendesen és egyre romlik a porszívóképessége. Puff neki! Kár, hogy senki se írta le előre...

    AntwortenLöschen
  2. Jól megjártátok Ti is!

    Hogy őszinte legyek, dühömben én is legszívesebben kidobtam volna, de csak pár hónapos a gép és ott a garancia, amit -ugye, most el akarnak mismásolni...

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.