Dienstag

A változásokról

Tegnap hazajött az én teljesen ledöbbent fiam egy papírral, miszerint a félévi szünet előtt betegeskedő tanár néni kórházba került és belátható időn belül nem is megy tanítani, addig más, eddig ismeretlen tanárnő tartja az iskola első,-második osztály német, rajz és matematika óráit. A fiú ledöbbent, sajnálkozott, de mire elmesélte a nap történéseit, engem ért meglepetés: az úrfi kijelentette, nősülni kíván, nem, még nem most, csak miután kijárta valamennyi iskolát, amit lehet (ő akar ugyanis, a legokosabb, legügyesebb lenni a Földön), majd azonnal nőül szeretné venni újsütetű tanárnőjét.
"Szép, hosszú a haja!"   

>>>Aztán eszembe jutottak eddigi rajongásának tárgyai...
A kis S.K., akit, ahogy az oviban meglátta, rögtön dobott is a kis Prinzessin becenévre hallgató kislány (A.) kedvéért (őt alig egy hónapja láttuk viszont, de az én fiam, még rávezetéssel sem ismerte fel). Aztán a másik kis óvodai barátnő (J.), akivel egymás kezét fogva zokogtak, mikor kiderült más iskolába íratták a kislányt a szülei. (Egyébként őt sem ismerte fel az utcán! Nem gond, mert a lányok sem!)
Így nem aggódom.<<<

 Változásokat harangoztam be, tehát van még.

Szintén döbbenetes tény (M. számára. "Anya, megdöbbentem! A.L.* visszatért!"), hogy a családjával,  három hónapja No.-ba költözött kislány, ismét felbukkant, ezzel megnőtt az osztály létszáma négyről, ötre.

A kevésbé kedvelt technika tanárnő ("Mindig olyan szigorúan néz!") szintén távozott, ő iskolát váltott.

A.-nak bővül a szókincse, persze ez  nem annyira változó, mint amennyire állandó, de eddig legalább nem beszélt végletekben:
Én:     Gyere kisfiam aludni!
A.:      Nem anya!
Én.:     Itt várlak, az ágyadnál. Mikor jössz?
A.:     Soha!

A. egyedül (úgy értem, anélkül, hogy szólnék) elpakol a szobájában. -M. ezt észrevette, meg is jegyezte magának és kezd visszaélni a helyzettel. Résen kell lennem.

Elestem a lépcsőn. Megint. Persze ennek már semmi hírértéke sincs. De azt még nem mondtam, hogy felfelé...

Egy hete az ifjak utálják a narancsot! (Én is. Nem akarok többet!)

A polgármesterünk leesett a lépcsőről odahaza, eltörte a gerincét.

(A két utolsó megjegyzés nem vág annyira ide, viszont változás)





*A legtöbb kislány dupla kersztnév birtokosa. Tisztára, mint egy szappanoperában!

2 Kommentare:

  1. Addig, míg a kezüket fogja és csak áradozik, nem bánom.
    De ha aztán is ilyen csélcsap lesz, összeakad a bajszunk! ;-)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.