Sonntag

"Szomszédaink"

7 Kommentare:

  1. Ilyen szépségeket csak akkor láthat az ember, ha a természet lágy ölén él. Szerencsések vagytok. :) Mifelénk is megfordulnak néha őzek, nyuszik, rókák, egyéb erdei állatok... :)
    (Sőt, több postagalamb is választotta már pihenőhelyéül a kertünket. ;))

    AntwortenLöschen
  2. De kedvesek... úgy szeretem őket!

    AntwortenLöschen
  3. Susu!
    Képzeld, még harkályok is vannak!
    ...és már halljuk a "nyitnikék"-ezést! Talán, már közel a tavasz!

    Aranyalma!
    Szép állatok, de tavaly óta nem szeretem őket annyira. 19 facsemeténkből 6 élte túl a pusztításukat... ráadásul még a rózsabokraimat sem kímélték. Nagyon haragudtam rájuk! :-(

    AntwortenLöschen
  4. Jaj... én is a pulikra, amikor a konyhakertemben randalíroztak... :((

    AntwortenLöschen
  5. Pulik a kertben? Jaj!
    ...és erről eszembe jutott az a 3-4 vakondtúrás, amit a kert mellett tapostam el pénteken. Tavaly nem volt egy sem!
    Kártevők-bosszantók!!!

    Van még hasonló rémtörténeted?

    AntwortenLöschen
  6. Szerencsére nincs. A következő évtől parkosítottunk... :)

    AntwortenLöschen
  7. Gondolom kerítés is épült!
    Így már kevesebb rendetlenkedő jöhet szóba!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.