Donnerstag

Beszélgetés

Anyu: ...még mindig?
Én:     Igen.
Anyu:  ...kivizsgálás kellene...       óvatos!
Én:     ...és azt mesélte, neki hosszú évekig szúrkált és egyszer be is került a kórházba. Emlékszel?
Anyu:   ...igen...      ...nem ártana kivizsgáltatni...
Én:     ...neki is csak jegelték*, aztán nem volt semmi évekig...
Anyu:  Majd begyulladt és megműtötték...
Én:     ...ha rosszabb lesz, elmegyek...




Igazából itt azt mondtam:   legelték    -nyelvbotlottam- és ezen elrötyögtünk egy darabig...

3 Kommentare:

  1. ..de kinek lesz vakbélgyullasdása????

    AntwortenLöschen
  2. vigyázz csúúúszik!!! - a ló meg botlik és félre ír...bocsesz :D:D

    AntwortenLöschen
  3. Remélem nem lesz... (nekem)

    Ehhez nem vagyok elég friss!
    Micsoda???

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.