Montag

Játszunk hát...

8 hónapja, a hibás kenyérsütőt nem cserélték vissza, mert kifutó modell volt, kaptunk helyette ajándékkártyát. Tegnap, kimozdulunk kicsit felkiáltással, elmentünk levásárolni. (Milyen jó a magyarországi, vasárnapi nyitvatartás...   khm.)

Az úton láttunk 8 gyönyörű vadászmadarat*, 3 őzet -ebből egyet csak azért nem ütöttünk el, mert D. ráfeküdt a dudára, mire az a szerencsétlen állat megtáltosodott és nagy iramban lekorcsolyázott a jeges útról, ha már mi nem tudtunk megállni-.
Szembejövő autó lehetett vagy 4-5, ami abszolút érthető ilyen feltételek mellett: kevesen olyan vakmerőek gyakorlott vezetők mint D..

Az elképzelés az volt, hogy veszünk egy olyan szendvicssütőt, amiben lehet gofrit is sütni és legalább egyszerre négyet. Kerestük: nincs. Kérdeztük: nincs.
Viszont hamár idáig eljöttünk, nézzünk körül az üzletben! (A gyerekek szörnyen örültek... különböző eszközökkel igyekeztek megtorpedózni a figyelmünket. Miután A. beszerzett egy tüzes, hosszanti sérülést a homlokára, elegünk lett és épp mentünk volna...) Ahogy leguggoltam A.-hoz, (egy távolabbi sorban, mint ahol a szendvicssütők álltak) a kenyérsütő gépek alatt a polcon állt vagy egy tucat, az elképzelt szendvics/gofrisütőből. Ár sehol, felhajtottam hát egy eladót és kérdeztem, mire a kedveseladó leteremtett, hogy ott a polcon az ár. Ő is meggyőződőtt róla, hogy nem volt. Gépben nézett utána, majd nagy nehezen közölte mit kóstál, közben fintorogva odajött az előző eladó, és ketten megbeszélték, hogy  az általam találtat kiteszik a polcra a többi közé és közben engem elfelejtettek.

Szépen, csendben elkullogtam egy másikért. Ott a polcok között kibontottam hogy lássam, sértetlen a doboz s ami benne van, közben befutott az első számú kedveseladó, aki kedvesen megkérdezte, hogy hát sikerült megtalálni?
Aha! Sikerült!    
Ez valami játék? Találd meg és akkor kegyeskednek eladni neked?
Vagy büntetés, mert vasárnap mentünk?


 



*A 4éves M. fiam szerint a ragadozó madár. Persze azóta helyére kerültek a dolgok.

4 Kommentare:

  1. Nevetségesen szomorú helyzet...

    ezért kell megőriznünk a humorérzéket minden helyzetben, különben hamar kampec lenne, nem? ;)

    AntwortenLöschen
  2. De igen! :-)

    Bár nem mindig könnyű higgadtnak maradni. Nem vagyok harcias típus, csak belül fortyogok, de van hogy napokig...

    AntwortenLöschen
  3. Oh Thea... Én ott helyben megkérdeztem volna tőle hogy leszárad-e a keze a csuklójáról ha segítőkészebb lenne?!

    Végül megvettétek a terméket? Csak mert elviekben ha valamin nincs ár akkor az ingyen van... :D

    AntwortenLöschen
  4. :-DDD

    Igen, megvettük és szeretem. Fincsi gofrit sütöttem vele...

    Bár jobb lett volna, ha a gorombaságért cserébe, ingyen és bérmentve odaadták volna!

    Nem kérdeztem semmit. (De látom, Te kiálltál volna értem, ha ott vagy!? :-)) Minek! Kezdek felvérteződni az ilyen és hasonló helyzetektől... sajnos!!!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.