Montag

Ötletbörze

Ma... szóval éjjel 0:52-kor néztem meg az órát, miután M. visszabaktatott a szobájába, a szokásos kérdés után.
Reggel, sötét foltokkal a szeme alatt révedezett a reggelijére és mint minden ilyen éjszaka után, igyekeztem a lelkére beszélni, hogy: nincs mitől tartania, minden este beállítom csörgőre az órát, nem alszunk el! Biztos nem!
M.: De...  
Ha mégis, itt az autó, beülünk és ripsz-ropsz ott vagyunk.
Aludjon, ne aggódjon éjszaka!

Mindig reggel veszem elő a témát, este fel sem merül, nehogy az legyen a baj!
Hiába! Ő továbbra is aggódik...
Én meg érte!

Jól jönne a véleményetek, vagy valamilyen ötlet!
Köszönöm!

16 Kommentare:

  1. Kedves Thea, nem gyerek-, hanem felnőtt-fronton ugyanezzel a gonddal találkozom: minden hajnalban felkelek órákkal, majd percekkel a telefoncsörgés előtt. Pedig be van állítva, és még életemben doha nem aludtam el...
    De megfigyeltem, h nálam is időszakos ez a dolog, van amikor fel sem merül.
    És ha mégis megpróbálnád este megnyugtatni a kisM-et? Attól félsz, h akkor meg alvás nem lesz?

    AntwortenLöschen
  2. Az én lánykám (sajnos) rendszeresen visszatérő szorongásainak oldásában nagyon sokat segít nekünk a Sedatif PC komplex homeopátiás készítmény.

    AntwortenLöschen
  3. Erről nekünk is jó tapasztalataink vannak (nem saját, de hallott és látott:)

    AntwortenLöschen
  4. Köszönöm, hogy reagáltatok!

    Merci! Próbáltam este is, de akkor többször felébredt, mint amikor nem. Mintha "beprogramoztam" volna az éjszakai ébredésre...
    Remélem hamarosan elmúlik, mert már szörnyen aggaszt, hogy ilyen nyugtalanul alszik!

    Susu! Ma kap ő is egy ébresztőórát. Talán ha nála is lesz egy, megnyugtatja a tudat, hogy rajta is múlik az ébredés...
    Ha ez sem válik be, utánanézek a szernek, amit ajánlottál!
    Köszönöm!
    Ahogy azt is, hogy itt vagy! :-)

    AntwortenLöschen
  5. Ezekhez a dolgokhoz a legtöbbször csak türelem kell, neki ez egy új dolog, még nem szokta meg, vagy nem tudom. Mikor Enikő iskolás lett itt, elsős, hirtelen elkezdett dadogni, majdnem egy évig tartott, mert annyira jól akart csinálni mindent és hiába mondtam neki, hogy nekem nem olyan fontos, hogy tökéletesek legyenek a leckéi, ő mégis nagyon sokáig izgult emiatt. Aztán megnyugodott és elmaradt a dadogás is. Vannak ilyen gyerekek, akik mindig mindent tökéletesen akarnak csinálni...meg felnőttek is vannak, akik mindig mindent, mondjuk én éppen nem :)
    Nyugi.

    AntwortenLöschen
  6. Türelem éppen van, csak aggódom miatta/érte...

    Tündér vagy!
    Köszönöm, hogy elmesélted! :-)

    AntwortenLöschen
  7. A Sedatif PC szerintem is nagyon jó!

    Az esetleges elalvás miatti izgalmakat mi egy saját mesefigurás ébresztőórával küszöböltük ki. :)

    AntwortenLöschen
  8. Igen, úgy tűnik, a saját ébresztőóra megnyugtatja...
    Egyszer sem jött!!!
    Reggel megkérdeztem, hogy felébredt-e éjszaka, azt mondta: "Neeem! TUDTAM, hogy csörög majd az óra!"

    Milyen egyszerű volt a megoldás!
    Nem saját kútfőből jött az ötlet... és azért vetettem el eddig, mert nem igazodik még ki teljes magabiztossággal az órán. Attól féltem, azért fog felkelni és kérdezgetni, hogy mégis, mennyi idő van még addig, míg csörög az óra...


    Remélem ez már így is marad!
    Nagyon megkönnyebültem!

    AntwortenLöschen
  9. Nagyon köszönöm a véleményeket, tanácsokat, tapasztalatokat!

    AntwortenLöschen
  10. Nagyon örülök, hogy sikerült megoldani a problémát! :)

    Mi felnőttek néha annyira túlbonyolítjuk a dolgokat, pedig a gyerekeknek a legegyszerűbb megoldásra van szükségük. :)

    AntwortenLöschen
  11. Igen, igazad van.
    Túlbonyolítjuk! :-)
    Azt hiszem, az aggodalom miatt.

    AntwortenLöschen
  12. Igen, meg úgy érzem, hogy minden oldalról azt próbálják belénk sulykolni, hogy nincsenek egyszerű megoldások, csak bonyolultak...
    bármiről legyen szó, főleg a gyerekekről.

    AntwortenLöschen
  13. ...ezért is jó, hogy vannak helyek (blogok) ahol összedughatjuk a fejünket, egyszerű/bb megoldásokért...

    AntwortenLöschen
  14. Köszönöm Merci!
    Én is nagyon örülök!
    Mára virradóra sem ébredt fel! :-)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.