Montag

Megszólalt a sziréna

Szombaton délben ez nem olyan nagy dolog, de hétköznap 18:30-kor...
Háromszor bőgött fel, ami fölöttébb hátborzongató! Ahogy kinéztem az egyik emeleti ablakon, ahonnan belátom a völgyet, több háztól is autókat láttam szokatlan sebességgel eliramodni.

Itt betartják a szabályokat, nem szoktak száguldozni, szóval nagy lehet a baj...

Persze egyedül vagyok a gyerekekkel. Nem telefonálok és nem kérdezek. Nem járatom le magam a folytonos aggódásommal.       Csak most. Itt. Egy picit.

3 Kommentare:

  1. Durchatmen und Ruhe bewahren!
    Valószínűleg az önkéntes tűzoltók indulhattak útnak... Gondolatban Veled vagyok!

    AntwortenLöschen
  2. Nem tudom mi történt -magam is tűzre tippelek-, de majdcsak kiderül.

    Tündér vagy! Köszönöm! :-)



    ///Ok nélkül nem szoktam pánikolni, de a sziréna hangját, főleg szokatlan időben, nem állhatom!!!

    AntwortenLöschen
  3. Milyen érdekes: a sziréna hang nekünk a szívünkig hasít, más meg nem hallja a kocsiban bömbölő zenétől....
    Ebből annyi a megnyugtató, hogy tudhatod: ha baj van, igenis jön segítség!
    És ne parázz!!!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.