Mittwoch

Kérdéses...

Mikor reggel (mondjuk, hogy) kigördültem az ágyból, hasbaszúrt a fájdalom. Nem vészes,  így tettem amit kellett.
Később, már a mézescsók* gyúrása közben, ahogy a kőkemény (mamutot lehetne vele ütni -ez normális?) masszát gyúrtam és nekidőltem a gyúródeszkának, ismét az az éles szúrás... (és bevillant, hogy éjszaka, álmomban vakbéllel műtöttek.)
Ha leguggolok, vagy fekve felhúzom a lábam, szintén ugyanaz.

D.-t műtötték vakbéllel tíz éve. Úgy emlékszem nála is hasonlóan indult, igaz, miután jóllakott érezte ezt és be is lázasodott...   Nem merem felhívni és megkérdezni hogy is volt. -Minek keltsek pánikot, talán csak a megszokás teszi, hogy minden jeles alkalomkor történnie kell valami katasztrofálisnak... (Szülinapkor tengerisünbe lépés és hányós-hasmenéses-baci szintén idegenben, szilveszteri jeges-lépcsős-hanyattesés,  nagyszombaton baleset, autóval persze, csak hogy párat említsek... )

Egyik felmenőm szokta mondani: Nem kell besz*rni!
De én most mégis...    egy kicsit. Vagy a mérték nem számít?

///Ez egyébként a századik bejegyzésem...



*A kép régebbi, most eszembe sem jutott kattintgatni...

5 Kommentare:

  1. remélem, minden rendben lesz, ne félj...

    AntwortenLöschen
  2. Azért egy orvoslátogatást megérne a dolog...! Mielőbbi jobbulást!

    Amúgy játék nálam! :)

    AntwortenLöschen
  3. Köszönöm, aranyosak vagytok!

    Megyek, megnézem!

    AntwortenLöschen
  4. Nekem volt vakbelem, illetve kb 8 eves voltam amikor kiszedtek. Nekem iszonyatos lazam (hallucinalas) es rosszulletem volt, es csak nagyon fajt a hasam. Azt mondjak a bal oldali fajdalom a vakbel jele, en nem emlekszem oldalakra, csak ket rokazas kozott igyekeztem magamhoz terni. Ha holnap sem vagy jobban akkor irany az Arzt!

    AntwortenLöschen
  5. Köszönöm!
    Nekem "szúr a szegedés" -tudod, mikor sokat futsz és szúr. Nekem oda és gyomortájékra villan...

    Nem múlik, de lázam nincs. No, ennyit a nyűgömről, azért a tanácsot megfogadom! Ha nem javul, vagy tovább romlik, holnap megyek látogatni...
    Köszönöm még egyszer!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.