Freitag

Bevásárlás

Ilyenkor szoktam máskor is: pénteken, késő délelőtt. Alig vannak páran az üzletekben, nem lökdösnek és nem is fut lépten-nyomon ismerősbe az ember.
Az aprónép nélkül minden más -már el is felejtettem mennyire! Senki nem nyafog, kuncsorog valami kis ezért-azért minden üzletben, vagy mert fáradt, pisilni kell... és rácsodálkoztam milyen könnyű így a beszerzés és milyen hamar el lehet végezni. Bőven maradt időm, elmentem hát olyan üzletekbe is, amik az úrfiakkal erősen tiltólistásak.

Elnézelődtem kicsit...

5 Kommentare:

  1. Na most aztán ám azonnal. de rögtön meséld el, hol jártál?? :P

    AntwortenLöschen
  2. Nocsak!
    Mi ez kérem, számonkérés?

    AntwortenLöschen
  3. Libro, DM.
    Az elsőben mindig DVD-ért, az utóbbiban cukorkáért, üdítőért megy a nyafi...
    Eztán csak egyedül megyek ezekre a helyekre, ha megtehetem!

    AntwortenLöschen
  4. Ez a kép remekül visszaadja az említett szituációt. Ismerős. :)))

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.