Montag

Tartozom

neki annyival, hogy legalább megemlítem milyen cudarul elbántam vele. A leszúrást még jól tűrte, no de azt, hogy a bőrét, némi fontos alkatrésszel egyetemben lefejtettem, azt már nem.

Mesélek.
Rablóhúst sütöttünk tegnap és az előkészületek alatt történt, hogy a bambuszpálcika egy jelentős darabja áttűzte a mutatóujjam begyét. Csak a technikai megoldást ismertetem, a többit képzelje el, aki akarja: szempillacsipesszel sikerült kihúzni -ami felejthetetlen élmény marad.

Aztán a sütés közben jött a felismerés*, hogy a forgató-fogócsipesszel azért nem lehet fogni, egyszersmind forgatni, mert pocsék keleti gyártmány a karok halálegyenesen merednek előre, a fogó rész pedig 2cm távolságra eltartja egymástól a lapátokat.
Gondoltam, majd én elhajlítom, úgy jó lesz...  Jah, ahogy azt elképzeltem, no úgy nem ment.
A kivitelezéssel volt a baj. Visszarúgott a lapát és lehámozta a bal kezem hüvelyk felőli élét, magával szakítva egyebet is.
Egy élmény volt.

D. azzal ugratott estig, hogy össze kellene varrni, hozzam a legkissebb holozótűmet, majd ő megteszi...! Áááá!

Annyit hozzá, hogy pár perce levettem a csodatapaszt a sebről és ahogy így elnézem, lehet hogy tényleg jobb lett volna komolyan venni D.-t és elmenni összevarratni. (Nem avatlak be a részletekbe, mert elég, ha én vagyok rosszul önmagamtól.)

Ha számításba veszem, mennyi mindenre jó az ember bal keze lévén, hogy eddig fel sem tűnt, kezdve azzal, hogy anélkül rendezetlen a copf az ember lányának a fején, vagy hogy egy szimpla zokni/poló/nadrágfelhúzás mennyi gyötrelemmel jár, azt meg jobb, ha nem mesélem, legszívesebben mit csináltam volna A. biztonsági övének a csatjával, mikor tökéletes, már-már mérnöki pontossággal vágódott ama helyre; mivel ilyen jó hasznát veszem egyébként eme testrészemnek, tartozom ennyivel, hogy megemlítsem és bevaljam mit tettem.

Mea culpa.





*Muszáj volt tenni valamit, mert D. többszörösen elégetett ujjai már erősen torzították az arcát. Persze elsülhetett volna szerencsésebben is a dolog, ha számításba veszem a bénasági faktort és egyszerűen átruházom a megoldás terhét, az égetett kezű emberem leleményére és erejére, de nem, mert nekem mindig bizonyítanom kell.
Most például azt, hogy mennyire ........ vagyok.

8 Kommentare:

  1. jajjj, benasag ide vagy oda (:P) akkor is jobbulast es gyors gyogyulast!

    AntwortenLöschen
  2. Hűha, remélem minél hamarabb rendbe jössz. Sok gyógypuszit küldök Neked!

    Nem akaródzom felhívni a dokit... :/

    AntwortenLöschen
  3. Jaj, ezek nagyon rosszul hangzanak :((( gyógyulást!

    AntwortenLöschen
  4. Nagyon köszönöm! :-)
    Annyira nem vészes ám. Ill. nem lenne vészes, ha ma tucatnyiszor nem vertem volna be ide-oda.
    A vérveszteség nagy, de megmaradok.
    Asszem.




    Susu!
    Tartasz tőle, hogy mit mond?

    AntwortenLöschen
  5. Igen, vagyis nem tudom... most ott tartok, hogy már azt sem tudom, mire számíthatok. És b@sszus, nagyon félek...
    Fel akartam hívni, tényleg... ehelyett teljesen kiborultam és itt itattam az egereket. :/ Hát ez van... elegem van... egy kicsit, nagyon.

    AntwortenLöschen
  6. Megértem, hogy oda vagy!
    Mert be szoktam pánikolni ilyen helyzetekben magam is.
    De Te bátrabb vagy, nem ilyen nyúlbéla: Te mered húzni az időt, míg én túl akarok lenni rajta.

    Ma felhívod? Hívd fel! ...és legalább megtudod.

    AntwortenLöschen
  7. Jajajaja, egykezesnek lenni, hogy is mondjam.... vicces :-D Vagy tanulságos :-D
    (Pár évvel ezelőtti koribalesetből kifolyólag voltam jobbkönyökileg gipszben egy darabig, behajlítva, mer' azt úgy kell... néha sikítva toporzékoltam a tehetetlenségtől, mert pont az a típus vagyok, aki csak úgy türelmesen viseli...)

    Ha odavered, kösd fel egy napra, ha teheted, akkor jobban tudsz rá vigyázni - csak még bénább leszel :-D Vagy már nem aktuális? Az lenne az igazi!

    AntwortenLöschen
  8. Aktuális bizony, de nem olyan vészes mint egy törés -gondolom, merthogy nekem még nem tört semmim.

    Nélkülözni annyira nem tudom, hogy felkössem (ennek ellenére, köszönet a tippért!), csak kipárnáztam, így viszonylag jól megúszata eddig a további bénázásaimat.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.