Samstag

Jövök

hamarosan és mesélek, meg válaszolok, csak kifüstölgöm magam.
A helyzet az, hogy kicsit szemezgettünk volna a családi videókból, ehelyett egy hatalmas maflást kaptam: a learchivált filmek közül egyet sem lehet megnyitni.
Az, hogy felveszek valamit, majd feltöltöm a gépre, csoportosítom, meg egyebek, az ok, de ha elkezd villogni a piros lámpa, meg azt mondja, hogy hiba történt, nem lehet lejátszani, de kérhet internetes segítséget, arra köpni-nyelni nem tudok, így nekem opcióként marad a füstölgés, meg a krokodilkönnyek...

Szóval: érkezem majd.
Ha nem, lehet gép nélkül maradtunk mert elküldtem repülni, vagy felajánlottam az ördögnek...

2 Kommentare:

  1. Lehet, hogy csak a lejátszó nem szereti a formátumot! Próbáld másik lejátszóval is és végszükségben konvertáló programot is kereshetsz hozzá.

    Remélem, sikerül! :o/

    AntwortenLöschen
  2. Altair!
    Köszönöm!

    Az úgy van, hogy a PC-re tettem fel a fényképezőgéppel készített rövidke videókat.
    Ugyanez a gép nem hajlandó lejátszani, hogy szakadjon meg!
    Ráadásul, a dvd-lejátszó sem! -Az is füstölhet miattam, úgy haragszom!
    Azt már többször is láttam és tudom is, hogy Te nagyon kened-vágod ezeket a dolgokat, de gyanítom távirányítással nem tudod megoldani a dolgot, ill. segíteni rajta. Vaaagy?

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.