Freitag

Hogy

bírjátok ezt a fullasztó meleget?

9 Kommentare:

  1. Én imádom! :o) Vagy itt még nem annyira fullasztó. :o)

    Egyébként kereszthuzatot csinálunk a lakásban és szellős ruhákban vagyunk az utcán. Jeti néha bekapcsolja a klímát, de akkor én kimegyek a szobából, mert utálom.

    AntwortenLöschen
  2. Alapjáraton jól bírjuk. Én múlt héten a vizsgák után lerobbantam, teljesen be van durranva az arcom, így azért nem olyan egyszerű a helyzet, de remélem most már gyorsan elmúlik és elkezdhetem végre élvezni a nyarat. :)

    Tegnap gondoltam rád. Vizsgálaton jártam, majd órákat várakoztam, de nem volt annyi időm, hogy megvárjam, míg a dokim odaér... Ez a hátulütője, hogy annyira alapos, mindenhol csomó időt tölt. :/

    AntwortenLöschen
  3. Itt nincs fullasztó meleg. Vagy csak nem érzem, mert szétreped a fél fejem :( fülgyulladásunk lett (kedden V-t hazaküldték az iskolából miatta, tegnap óta én is fülfájok), bármilyen időt elviselnék e nélkül... és persze, határidős munkám van... tegnapra

    AntwortenLöschen
  4. En speciel sehogy.

    Merhogy itten szakad az eso es maximum van 14 darab fok.

    London baby...

    AntwortenLöschen
  5. Most értünk haza az évzáróról. Kenyérre lehet kenni a szagot körülöttem.
    Párás, nyomott, nyúlós meleg van, boááá
    V.

    AntwortenLöschen
  6. Altair!
    Itt úgy beállt a levegő, hogy hiába nyitottunk ablakot, meg sem mozdult. Egész nap, mint a kacsák, csak hápogtunk, meg levegő után sóhajtoztunk!
    *

    Susu!
    Remélem rendbe jöttél azóta!?
    De nem mondod, hogy eztán csak az orvosról jutok eszedbe? ;-)
    Van új időpontod?
    *

    Martine!
    A fülgyulladás borzalmas! Remélem jól vagytok azóta!?
    Lánykád hol kapta el és hogyan? Lehet egyeltalán tudni?
    *

    Igen! Az isteni London!
    Bár ott lehetnék Veled Muci (csak egy kicsit zavarnék) és néznénk együtt az esőt!
    *

    Nálunk is hasonló volt Vaskalap.
    Most tombol a szél... :-)

    AntwortenLöschen
  7. mi még csak-csak elvoltunk, de Barnabás..ma szerencsére jött egy hidegfront.

    AntwortenLöschen
  8. Köszi Thea, javulok. :)
    Most még vár rám egy csomó vizsgálat, mire vissza kell hozzá mennem. Csak a laborleletet szerettem volna, hogy megnézze, mert van rajta egy olyan érték, ami nem nagyon tetszik... pénteken túl feszült és ideges voltam ahhoz, hogy felhívjam. Holnap rendelési időben majd hívom, akkor a gép előtt lesz és meg tudja nézni az értéket...

    AntwortenLöschen
  9. Chipmunk!
    Drága kis Babóca! Hiszed vagy sem, eszembe is jutott, vajon hogy bírhatja Ő ezt, ha Nálatok is ilyen cudar a hőség?!
    *

    No Susu?
    Sikerült elérni/elkapni a dokit?

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.