Dienstag

Fotogén

Na, az nem vagyok. Ennek okán is lehet, hogy a képek java amin néha napján szerepelek törlésre kerülnek.
Ami érdekes, hogy amiket M. készít, azokat szeretem.

Valahol olvastam danában, hogy ki-ki olyan képet készít rólunk, amilyennek lát minket.
Ennek tudatában, elég lesúlytó a tény, hogy a D. által készített képek kerülnek törlésre. Javarészt.
Következéskép: ő olyannak lát, ahogyan én nem szerteném magamat. Tudtok követni?

Múlt héten fennakadtam kicsit ezen és hmmm... szegény férjemhez szegeztem a kérdést, hogy méééér?
Megsértődött, hogy ő nem is...            ...meg különben is, én nem is...           -nem tudom melyikünk durcizott be jobban.

Van tovább...

Szerdán lőtt pár képet: ééés, nem alszom rajtuk, nem vágok hülye képet.
Megmaradtak.

No?

5 Kommentare:

  1. Hmmmm, ezt eddig még nem is hallottam.
    Én inkább arra gondolok, hogy az ember általában természetesnek veszi azt, amije van és sokszor nem úgy figyel. Amikor pedig tudatosan odafigyel, más az eredmény...
    Amúgy ez érdekes, nemrég készült egy családi fotó. Én aznap nagyon jól éreztem magam a bőrömben, de a képen szörnyen festek... Ebből most milyen következtetést kell levonnom?

    AntwortenLöschen
  2. Ez nagyon jó! :) Én sem hallottam még róla, de több, mint érdekes... Főleg, hogy nálunk is pontosan ez a helyzet.

    AntwortenLöschen
  3. Egy nagyon jó barátom készítette eddig az EGYETLEN fotót, amin szeretem magam.
    Véletlenül kitöröltem.
    V.

    AntwortenLöschen
  4. Susu!
    Igen, ez a nem "úgy figyel" a lényeg azt hiszem.
    Nem keresi a fotós a jó pillanatot, hanem csak úgy ellő pár képet, 'oszt jóvan'...
    A gyerekeinkre is figyelünk. Ha bealszik a képen, töröljük. Ha fura arcot vág, szintén és tovább próbálkozunk. Nem?
    Következtetést? Nem figyelt az illető. Lehet, nem is akart fényképezni, tán ő is szereplő szeretett volna lenni...?
    *

    Igen Lepkevár, érdekes. :-)
    Vagy szomorú?
    *

    Merci!
    Költői kérdés. Vaaagy? ;-)
    *

    Vaskalap!
    Pfff. Katasztrofális helyzet.
    Ahányszor találkoztok, gépet kell nyomni a kezébe! :-)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.