Samstag

Öröm, az ürömben

Hét tucatnyi pöttyel dicsekedhet az úrfi (éjjel kissé megszaporodtak), amelyek jelentős része, a fejbőrén leledzik (a fehér masszától csimbókókban álltak össze a tincsei. Drága kisfiam pillanatnyilag egy szőke reggae énekes és indián törzsfőnök elegye). A többi a nyakán, mellkasán, hátán; a végtagjain pedig tényleg kevés. Tehát számszerűsítve nem olyan vészes a helyzet, viszont viszket.
Nagyon.
A kencézést, ahogy említettem, csak nagy harcok árán tudom megejteni és még neheztel is rám.
Haragszik.
Így bűntudatom is van. Meg nincs, mert muszáj kínoznom ha nem akarom, hogy tíz év múlva engem hibáztasson: miért nem vigyáztam rá jobban...        
Így hadakozunk, meg beszélünk mert ő is érvel, ha meg már nem tud, sír.
Sajnos reggel óta itatja az egereket és gyártya az ellenérveket, miért ne kenjem be a dudorokat.
A szívem szakad meg!






Éles váltás következik az örömhöz, kéretik kapaszkodni:
A múltkori fényképezgetésem tárgyai seperc alatt elkeltek, mert a lányzó, akitől az eladásban vártam volna segítséget (tippet, mert ő szaki ebben), valamennyit átveszi, ill. megveszi.
Soha jobb megoldást!

8 Kommentare:

  1. Szegénykéim. :(
    Remélem, gyorsan túl lesztek rajta és el is felejthetitek az egészet.

    AntwortenLöschen
  2. Nálunk a Fenistil csepp bevált, belsőleg és akkor meszelni sem kell a pöttyöket. De kérdezze meg orvosát, gyógyszerészét, mielőtt..!
    Jobbulást!
    V.

    AntwortenLöschen
  3. Itt már nemhogy nem szokás, de kifejezetten tilos a rázókeverék! Enyhítőként langyos zuhany vagy enyhe szódabikarbonás fürdő (épphogy mártózni benne, nem pancsolni) Napra menni nem szabad, szellős, árnyékos helyen játsszatok :)

    Gyógyulást a pöttyösnek!

    AntwortenLöschen
  4. Susu!
    Úgy tűnik, lassan túlvagyunk a nehezén. Már tegnapra sem jött új szörnyeteg, ma meg már egész virgonc! :-)
    *

    Vaskalap!
    Úgy gondolom, nálunk is a Fenistil volt a nyerő.
    Első nap nem volt hajlandó lenyelni, másnapra jól ki is verte a sok pötty, majd hogy rendszeresen belediktáltam a cseppeket, sokat javult a helyzet!
    Köszönjük! :-)
    *

    Martine!
    A csuda tudja.
    Biztonsági játékos játszottam: ezzel még nem találkoztam, így igyekeztem betartani, amit a doki mondott (főleg, hogy a neten találtak megerősítették azt...), ezért kencéztem is. Az első két nap reggel és este is, most meg már csak este, zuhanyzás után.

    Nagyon köszönöm a tanácsokat, és a jókívánságot is! :-)

    AntwortenLöschen
  5. Martine!
    Miért mondják ott, hogy tilos!?

    AntwortenLöschen
  6. SZia!

    Most jöttünk haza, gyorsan ezeket találtam:

    "Igaz-e, hogy a bárányhimlő helyes kezelése során rázókeverékkel kell bekenni a viszkető kiütéseket, sebeket?

    A bárányhimlős bőrt nem szabad semmivel sem bekenni, a rázókeverék használata tilos! Ha a kiütéseket nem hagyjuk szellőzni, felülfertőződhetnek és bőrgennyedést, maradandó hegeket okozhatnak."


    www.baranyhimlo.hu

    www.weborvos.hu/baranyhimlo

    www.gyermekbetegsegek.hu/varicella-antihisztamin.aspx

    AntwortenLöschen
  7. Még annyi, hogy nem a netről gyógyítok én sem, a gyerekdokink mondta, mikor nálunk jártak a bárányok, hogy így tegyek, csak neked tettem be a netes forrásokat is :)

    AntwortenLöschen
  8. Nagyon köszönöm Martine!!! :-)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.