Donnerstag

Jelenet

A szín: jokischbergi dombok, azon belül is V.-ék kertje.
Idő: este, nyolc óra, negyvennyolc perc.
Szereplők: D., T., + egy gigantikus szarvastehén.

T. (az ablakban, teljesen ledöbbenve): Mi a...?
D.: Mit látsz?
T.: Lelegeli! Nem hiszem el, lelegeli!
D.: Fuss és kergesd el!

...erre T. mit csinál? Fut, basszuskulcs, le a lépcsőn, ki a házból és a tenyerét összecsapkodva halálmegvető bátorsággal elüldözi a vadat, a már annyit emlegetett bonsai-dió mellől.
Miért ő?




Tényleg, miért ÉN???

5 Kommentare:

  1. :D :D :D
    Tényleg, nem is értem, miért Te?!
    Hol vannak a gáláns lovagok?

    Köszönöm, jól kezdődött a napom! :)
    Kicsit kompenzálja az alváshiányt...

    AntwortenLöschen
  2. Amíg nem tetted fel a "miért én?" kérdést, azt hittem, vendégségben voltatok V-éknél, ahol T. lehet a V. család feje, házigazda, megtermett, bátor és erős férfi...


    hát, nem tudom, van-e olyan növényünk, amiért én kimentem volna szarvastehenet riogatni! bátor vagy! :)

    AntwortenLöschen
  3. Hahaha, ezek utan a tehen vagy megremult es elszaladt, vagy most mikozben fuvet ragcsal azon gondolkozik hogy mikor menjen vissza a haverokkal titeket idegesiteni, :D :D :D

    AntwortenLöschen
  4. Milyen lovagok Susu?
    Kettő aludt, egy meg biztatott!
    *

    Martine!
    Méghogy bátor! Inkább: ökör!
    (Kb. 20m-re jártam tőle, mikor még mindig úgy tűnt, hogy EZ BIZA NEM MEGY EL! Megijedtem, de szerencsére a tehén is hasonlóra jutott...)
    *

    :-DDD Muci!
    Jöjjön csak, legközelebb sodrófával megyek! (Vagy azzal küldöm D.-t?)

    AntwortenLöschen
  5. (Betettem neked magamhoz egy képet az olvasó kölykökről :))

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.