Dienstag

Legfrissebb híreink következnek

M. még alszik. Nyolc óra elmúlt, és még nagyban durmol!!! Az én, rendszeresen hajnalban ébredő nagyfiam alszik 8:26-kor! Elképesztő!

A. pöttyeit este fedtlenül/kezeletlenül hagytam egyrészt, mert olyan nagyon tiltakozott megint és nem volt semmi kedvem a hajkurászáshoz/meggyőzéshez/ríkatáshoz, másrészt a megfontolás tárgyát képező Martine-féle megjegyzést szem előtt tartva, inkább lemondtam a fent említett procedúráról.
Az eredmény elképesztő! A gyulladt pöttyök reggelre megnyugodtak, közel sem olyan tüzesek, mint tegnap! Érinthető a kis bőre -végre!
Köszönöm!!!

Mindenesetre, finoman megkérdem majd a dokit: hogy is van ez?

6 Kommentare:

  1. Az én nagyfiam is javában alszik még. :D Valami biztos van a levegőben. :D

    AntwortenLöschen
  2. Én is aludtam volna még...
    V.

    AntwortenLöschen
  3. Lepkevár!
    Olyan kipihenten és nyugodtan ébredt, mint már régen (8:50-kor)!
    Ma meg hulla fáradtan elballagott a suliba...
    Ricsi mikor ébredt?
    *

    Martine!
    Én is , nagyon!
    Köszönöm!
    *

    Azt elhiszem kedves Vaskalap! Jobban is tennéd, mint folyton csak a munka, meg a munka...

    AntwortenLöschen
  4. Köszönjük, vidoran!
    De nyilván a kis pöttyöst kérded, nos ő már nagyon jól.
    Apró sebek látszanak, semmi gyulladt bubocska, semmi viszketés! :-) M.-en semmi látható jele (egyelőre).

    Köszönöm az érdeklődést!
    Jólesik!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.