Dienstag

Íme

a tegnap esti zöldek:



Nem különleges, csak saját.

6 Kommentare:

  1. Ennél különlegesebb nem is lehetne.

    Jelentem: még ellenkezek!

    AntwortenLöschen
  2. :-)

    Rémes.
    Meglehet, jó híreket hallasz majd, közben meg halogatod!
    Odahaza, nem hívnak maguktól?
    Itt akármilyen a hír, telefonon szólnak, hogy menj már, mert a dokinak közlendője van. Azonnali időpontot adnak, halasztásra esély sincs.
    Humánusabb, mint hogy otthon gyötrődj.
    Ideges vagyok. Küld a férjet, vagy telefonáljon ő, csak ne emészd már Magad!
    Ne haragudj, semmi közöm hozzá, csak sajnálom, hogy rágod Magad! ...és én is nyugtalan vagyok.

    AntwortenLöschen
  3. Hát ez itthon sajnos egyáltalán nem így működik...

    Az új doki azt mondta, hogy ne szedjem a gyógyszert, amit eddig szedettek velem, mert teljesen felesleges. Szerinte nem volt olyan magas az értékem, hogy szükség lenne rá.
    Két nappal azután, hogy elhagytam a gyógyszert, voltam vérvételen és már megint olyan "magas" volt ez az érték, mint két évvel ezelőtt. Ez azért szíven ütött, mert két évig azon kínlódtam, hogy ez rendeződjön... még akkor is, ha a doki szerint nem kellett volna.
    (Arról nem is beszélve, hogy nem értem, hogy hogyan lehet olyan magas az értékem, mint 2 éve, amikor volt még egy 8 mm-es daganatom, ami túltermelte ezt a hormont, most pedig az MRI szerint nincs már daganat és mégis magas a hormonszint...)

    AntwortenLöschen
  4. A doki csak meg tudja magyarázni!?

    AntwortenLöschen
  5. Biztos.
    Nem vele, magammal küzdök....

    Fiúknak sok puszi, Neked pedig kitartás! Ölellek!

    AntwortenLöschen
  6. A puszi és ölelés, Neked jár!
    Az, hogy kitartásra buzdítsalak, az az én tisztem!
    Sokat gondolok Rád és kívánom, hogy jó hírekkel fogadjon végre az az orvos!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.