Sonntag

Pasis szokások (Urak és szokásaik)

A.
Kiburított egy egész pohár tejet, mert nem kérte.
Közölte, hogy a felhő volt. -Mert nem vállalja a felelősséget.

Korábban M.-re kente volna a csintalanságokat, ha hiszem.
Aztán, jöttek a nyomorult bogarak (zsamzsam -a korábban használt testvér-nyelven), de ez is meglehetősen átlátszó magyarázat volt. Nemde?

Vajon mit lódítana, ha szidnám?

M.
Lécet, deszkát, kezeletlen faanyagot nem hajlandó megfogni, mert szálka szalad az ujjába!

Jelenet a kertből:
Megkértem, hozzon két karót.
Elment, majd hallottam, hogy hívja A.-t és buzgón magyaráz valamit.
Együtt jöttek vissza, A. cipelte a két karót, M. meg irányította, hogyan fogja, hova tegye. Pfff...


D.
Múlt hét óta, majd' minden itthon töltött estén, leült bocs: lefeküdt végénézni a kiválasztott mesefilmet. (The League of Extraordinary Gentlemen)
Az első két alkalommal: 5 perc után aludt. Harmadszor: eljutott kb a film 1/3.áig, negyedszer még azelőtt szundizott, hogy a nyelvet kiválaszthatta volna.

Tegnap, már látta a szereplőgárdát a végén, majd előkeresett egy másik dvd-t, hogy azt is megnézi...
Nem gond, ez most engem is érdekel, viszont a film felénél eszembe jutott, jobb lesz megállítani, ha nem akarom többször végigunatkozni.*

Ma garantáltan rajzszögeket hintek a kanapéra!






*Amire még emlékszik, onnan indítja a filmet, persze. De ez többnyire jóval előrébb van, mint mikor én észre vettem, hogy elaludt...  ...és nem is érdekel minden egyes film, amit kiválaszt. Addig én olvasok, vagy mással bíbelődök. DE akkor is hallom!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.