Dienstag

Olyan

nagyon vártam a tavaszt, hogy jóidő lesz végre, sok napfény, virág, zöld, meg kert; kevés baci, 0 köhögő-, taknyos gyerek; móka, kacagás jippííííí!
Nesze nekem...
Pedig örülhetnék, legalább napközben megvagyunk láz nélkül. Az is valami, meg a nap is süt, igaz, baromi hideg van odakint, de ez bentről nézve tökmindegy. Viszont jön az este, a várakozással, hogy mi lesz, épp szerencsésen lemegy-e ismét a hőmérséklet (mint most), vagy felszökik, mint tegnap.
Este, míg mellette ültem és morogtam vele vártam, hogy hasson a lázcsillapító, meg a borogatás, forgattam a kezemben a hőmérőt -ami digitális, ugye-, valahogy előhívott egy gyerekkori emléket.
Sokszor voltam lázas. Olyankor mindig el akartam kérni a lázmérőt, játszani, mert nagyon tetszett a sárga higanycsík a skála közepén. Jajj, csak megfoghatnám, de nem szabad! Valahogy mindig kikuncsorogtam, hogy miután lerázta Anyu, fogja a kezébe, hadd nézzem, hogy megy felfelé a higany...  olyan érdekes!
De csak nagyon ritkán láttam, mert annyira féltett tőle, nehogy a közelemben eltörjön, hogy csak távolról nézhettem és hiába kértem, hogy közelebb, mert nem jól látom, ő azt mondta: mert nem jól nézed!!!
Valahogy így maradtam le az élményről, valahányszor.

Tervezem, hogy ha eszembe jut odahaza, veszek egyet. Saját használatra, csak nézegetni.

Kárpótlásul, Anyu mindig odaadta a fajansz rókát, amit annyira féltett. Nyilván, mert engem még inkább, hát nem aggódott hogy eltöröm.
A róka, ma már az enyém.   ...és földgömböt is vettem már...    Olyan nyugtató, kedves fénye volt és hiába tudom kötni ahhoz, hogy jobbára csak akkor égett, mikor beteg voltam, mert ez azt is jelentette, hogy Anyuéknál, a nagy ágyban alhattam...  

Fáradt vagyok. Kimerült. Csak fecsegek.

12 Kommentare:

  1. Sokat gondolok Rátok, remélem most már a javulás útjára léptetek.
    Sok puszi a fiúknak, ezer ölelés Neked!

    AntwortenLöschen
  2. Köszönöm, nagyon jólesnek a szavaid!

    Este is lázas lett, a doki pedig továbbra is azt mondja, "nem kell aggódni, anyuka!"
    Hiába mondja.

    Ha ma este is lázas lesz, holnap ismét megyünk doki-látogatóba...

    AntwortenLöschen
  3. Homeopátiával nem próbálkoztál még? Mi a kruppra, oltások után, stb. is azt használjuk és nagyon sokat segít mindig.
    http://homeopatia.info.hu/index.php?lang=hu&mode=HihModSite&page=HihPgSiteMateriaMedica&category_id=205
    Nincs itt az esszencia, de nektek 15CH-t kellene venni. (A 9CH az hosszabb ideig tartó kúra esetén ajánlott, a 15CH ha már fennáll egy ideje a betegség, a 30CH pedig hirtelen jelentkező ill. első tüneteknél.)

    AntwortenLöschen
  4. Utánajárok...

    Közel 7 évig jártunk homeopátiás orvoshoz.
    Közben is voltak fenntartásaim, mert többet varázsolt, mint segített.
    Aztán D. vakbélgyulladását nem ismerte fel.
    Becsapva éreztem magam, mert bíztam benne, ahelyett, hogy az eszemre hallgattam volna.
    A Gondviselés persze megóvta őt, nem lett túl nagy baj...
    De nem tudtam többet megbízni a dokiban...

    Nem mondom, hogy nem jó az, amit leírtál és sok ismerősöm alkalmazza is ezeket a szereket, csak én már nem bízom bennük.

    Ugye értesz?
    Használok néhány növényi készítményt, ami bevált.
    Nem szeretem agyongyógyszerezni sem magunkat. Keresem a középutat...
    Persze, könnyen lehet, hogy tévedek...

    AntwortenLöschen
  5. Persze, értem. :)
    Mindenkinek meg kell találnia, ami neki a legjobban beválik. :)

    AntwortenLöschen
  6. Lemaradt:
    A homeopátiás szerekből nálunk sem hat minden. Pl. lázcsillapításra nem használt semmi. De a legtöbb esetben nagyon sokat segített nekem is nem csak a gyerekeknek.
    Engem az győzött meg, mikor oltás után 3 napon keresztül nem tudtam levinni Zs. lázát semmilyen lázcsillapítóval sem és egy szem Thuja 15 percen belül elmulasztotta.

    AntwortenLöschen
  7. Kíváncsi vagyok, kapsz-e higanyos lázmérőt, mert állítólag már évekkel ezelőtt betiltották a forgalmazását. Jobbulást! Csilla

    AntwortenLöschen
  8. Susu!
    Köszönöm az infókat!
    *



    Csilla!
    Köszönjük!
    Remek, ezek szerint, erről is lecsúsztam. :-)
    *

    AntwortenLöschen
  9. Sajnálom, hogy még mindig bajlódtok... Viszont van egy "jó hírem", nekem megmaradt a lázmérőm régről, ha eljössz érte neked adom ;-) /képzeld az apukám csak ilyet hajlandó használni...a digitális szerinte hülyeséget mér.........:-)/

    AntwortenLöschen
  10. De jó, hogy újra itt vagy!
    Kedves vagy, köszönöm! De, csak nem gondolod, hogy elfogadom Apud biztonsági-szerkentyűjét?

    Annyira nem fontos!!! Sőt...

    AntwortenLöschen
  11. Azért ne add fel, mert ami raktáron van, azt még eladhatják, hátha ráakadsz valami elfekvő készletre :) Csilla

    AntwortenLöschen
  12. Csilla!
    Köszönöm, a biztatást! :-)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.