Mittwoch

Megmutatom...

A. az első perctől, mint a nyíl ment fel rajta... sokakkal ellentétben, akik azt is megkérdezték, komoly-e hogy EZEN kell felmenni?!

M. vagy két hónapig nagy ívben kerülte. Először tapogatózva, csukott szemmel mászott fel rá, akkor is csak azért, hogy láthassa végre a szobáját.

A létrának kinevezett és fél évig aként működő dolog tegnap, aprítás után elégett.
...és most megmutatom, ha már annyit emlegettem.
<~

Helyére a hosszú megfontolás és huzavona után elkészült lépcső került. Hirtelen a ház minden pontja könnyen elérhetővé vált. Leírhatatlan!
Az éjszakát ki-ki a saját ágyában töltötte, kipihenten, békésen ébredtünk. ...és ami még fontosabb: reggel és nem hajnalban!
Boldog vagyok!


D. nem. Kibújt az Úrból a profizmus, majd a méreg, mikor sorban felfedezte az asztalosnak 7 pontban felsorolt hibákat...
Meglehet, javítás céljából még ki is szerelik...   nem lehet tudni. De így nem maradhat...
Le vagyok sújtva!

2 Kommentare:

  1. :-)
    Örülök, hogy hozzátok is megérkezett a lépcső!!! :D:D
    Mi tagadás én kicsit jobban vártam a miénket, mint a Jézuskát....
    Aztán - úgy látszik a lépcsők már csak ilyenek - kb. ugyanakkorát csalódtam, mert nem olyan lett, mint gondoltam :-(
    Viszont nem lehet kiszerelni - beton------így marad!
    Majd megszokjuk ;-)
    Azon viszont csodálkozom, hogy ezek szerint nálatok nem apuka keze munkája a lépcső!?
    Talán lehet, hogy ezért nem tökéletes..../és ebben semmi cinizmus nem volt!!/

    AntwortenLöschen
  2. Magam is reméltem, hogy karácsony előtt meglesz!
    Mi a gond a Tiétekkel?

    Ne csodálkozz! Nincs rá ideje! Magam is jobban szerettem volna, ha Ő csinálja, mert ismerem. Tudom, hogy olyan lett volna, mint egy ékszeresdoboz...
    Gondolhatod, most hogy fortyog, a hibák miatt! Okolja Magát és engem is!!!
    Végülis igaza van.
    Lehetett volna egy hibátlan lépcsőnk.

    Úgy 6-8 év múlva...

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.