Mittwoch

Játékba

hívott ma Lepkevár Macimamája, ami meglepett és örültem is, de nem tudom teljesíteni a feltételeket. Mert ha jól értem, hét helyre kellene továbbküldenem, így ezen meg is bukott a dolog... vagy?

Esetleg mutassak fricskát a játék kitalálójának?


Karácsonyi kívánságlistám élére kerüljön, -mert erre vágyom a leginkább- hogy D., teljes mértékben töltse velünk az elkövetkező heteket. Semmi munka, még egy kósza gondolat sem mások házáról, lépcsőjéről vagy ilyen-olyan bútoráról. Semmi!
...és közben, tán eljutnánk arra a Republik koncertre, amivel már hetek óta szemezek... 

Továbbra is az önös érdekeimet nézve kívánom még, hogy mindenki körülöttem mosolygós, vidám és egészséges legyen, mert azt szeretem!


//A nagyon vágyott CD megvételére meg engedélyt kaptam, ami annyit tesz, nem azt kapom. Kicsit bánkódom, de ha már így esett még azt szeretném, hogy legyen az üzletben mikor arra járok.


Küldöm hát:
anyunak, aki tán agyonüt ezért, de szeretném ezzel noszogatni kicsit, hogy gyakrabban írjon.

MuciFocinak, aki holnap már úton lesz hazafelé és könnyen lehet nem lesz rá elég ideje, de mégis hívom játszani.

Mártának,  mert talán már nem vagyok annyira idegen számára, hogy feltétlen visszautasítsa a hívást... 
No meg azért, mert kíváncsi vagyok, mit írtok!

Persze már magam is megszegtem a szabályokat, ha nincs kedvetek, nem lesz az sem baj...

6 Kommentare:

  1. Úgy adja a Jóisten, ahogy szeretnéd!

    AntwortenLöschen
  2. Itt karácsonyi kívánságokat kell leírni? :)
    Játszani nem nagyon szoktam (mármint így), de a kedvedért ide leírom, hogy nekem állandóan egymillió kívánságom van, amiből mostanában nem is kevés teljesült, úgyhogy én mondtam, nekem már semmi se kell karácsonyra, de biztosan fogok kapni valamit. Legjobban a könyveket szeretem, de nem azt fogok kapni, vagy hát ki tudja...Még ennél is jobban jókedvet, békességet szeretnék.

    AntwortenLöschen
  3. Köszönöm, hogy megtetted!
    Szívből kívánom, hogy teljesüljenek a kívánságaid! :-)

    AntwortenLöschen
  4. Úgy legyen!

    A játékoknak pedig bármikor fricskát lehet mutatni, legalábbis én rendszeresen ezt teszem. :)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.