Montag

Igen, a padlófűtés!

Pénteken este (fiúk már ágyban), hallottam, valami csöpög. Nyilván nem akkor kezdődött, de a gyerekek nem működnek halk üzemmódban, így nem tudhatom biztosan.
Az alsó szinten jelent meg a víz, a nappalink alatt.
Először megijedtem, de nem annyira, hogy ne tudjam mérlegelni a helyzetet. A padlófűtés volt a legsanszosabb, így el akartam zárni, hogy elejét vegyem a további ázásnak. De -most mit tagadjam- nem tudom mi, hol van, mi, milyen funkcióval bír, csak próbálkoztam (D. telefonja lemerült). No, ekkor jött a pánik, mert magamra nyitottam egy csapot, amiből 70°-os víz ömlött rám...
Hűtöttem a bőröm, majd hívtam D. haverját, talán ő közelebb van, mint az én elérhetetlen férjem. Ő is Bécsben...    DE elérhető!!!
Segített lezárni a felső köröket, majd képet kért.
Félig pucéran, vizesborogatással a felsőtestemen rohantam kattogtatni az elázott mennyezetet... egy élmény volt!
A látottak alapján bíztatott, hogy nem lehet olyan nagy a baj, épphogy csöpög!

Másnap felszedtük a padlót/szalagparkettát.    (Majd' az egész nappaliban!!!)
2-2,5 négyzetméteres folt alatta. Vajon hol a szivárgás?

Nagy szerencsénkre hamar meglett a lyuk, így viszonylag kis helyen kellett megbontani a betont.



Ma reggel már a cső javítva, a fűtés újra beüzemelve. (D!)
Most várunk, hogy felszáradjon, aminek fel kell...

4 Kommentare:

  1. Szeegénykém! Együtt érzek! Remélem nem marad látható nyomna a kalandodnak!!!!!

    AntwortenLöschen
  2. Köszönöm, jólesik!

    Nem, nem! A 70° nem is olyan forró, mint ahogy először éreztem!
    Nem látszik semmi.
    A vízfoltokból a falon és a mennyezeten sem, szóval viszonylag szerencsésen alakultak az események.

    (Igaz a lyukat még be kell "tömni" és újra parkettázni a szobát... de igyekszem a jó oldalát nézni a dolgoknak!)

    AntwortenLöschen
  3. Jah! Nézd a jó oldalát!!! Megint lesz új padló ;-) Neeem!! Örülök, hogy tényleg megúsztátok!!! /eszembe jutott egy kalandom a zegi fűtésszerelővel, mikor majdnem sírva, kétségbeesetten, telefonon próbáltam neki elmagyarázni vasárnap este, hogy se fűtés, se meleg víz ......Azt mondja: "mit ír a kazán"? Beolvastam neki a hibakódot. Ő meg elmondta mit kell tennem, kb így: "a jobb kezemet emeljem fel, ott a burkolattól 2 cm-re van egy kis kék hasáb, fogjam meg, tekerjem el"...... Szerintem ismert!!!! :D:D:D:D/

    AntwortenLöschen
  4. Igen, régi-új. Mert nem ment tönkre szerencsére! Csak újra le kell rakni.


    Ez nagyon jó!!! :-D :-D

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.