Dienstag

Bár

nyolcra ígérte magát, de még háromnegyed órával később sem érkezett meg. A burkoló, a segédjével, igen.

Odaállítottam A.-t a szobája ablakába, hogy szóljon amint megérkeztek, mert nem szeretem az ajtót nyitva hagyni, ugyanis mifelénk az emberek kopogtatás nélkül nyitnak be a házakba (mi nem) és nem szeretnék újfent, pl. a vízóraleolvasóba futni a konyhában, bár csuda jópofa ember, akkor sem! Szóval kértem, kiáltson, amint meglátja őket, hogy kinyithassam az ajtót...

~8:50:10 A.: Nem jön!
~8:50:15 A.: Nem jön!
~8:50:20 A.: Nem jön!
Én: Kisfiam, életem, csak akkor szólj, ha már látod... !
Kis idő múltán:
A.: Anya! Itt van a Lóca bácsi!
Én: Laci bácsi!
A.: Annak nincs semmi értelme...!

2 Kommentare:

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.