Dienstag

Miért



kell mindenkinek (figurákról beszélek) odavesznie???
M.:    A háborúba meghalni mennek az emberek!
Én:    Inkább területeket szerezni és...
M.:   Anyaaaaaaa! De meghalnak közben!
Én:   Jó-jó! De mindenki?
M.:   !!!!!

Végül egy életeben kiegyeztünk.
M. fiammal nehéz alkut kötni...:
Alig pár perc múlva, az általam megmentett is feküdt. Mint megtudtam, halálos sebet kapott, de él!


Ha, akkor általunk választott DVD-ket néznek, tv-t nagyon ritkán. Szóval ez is a közösségi élet hozadéka. Gondolom.
Mivel mi itthon nem szoktuk lekaszabolni egymást...

7 Kommentare:

  1. Hmm.. vagy egyszerűen az emberi alaptermészet része... Sajnos a belénk kódolt dolgoktól még mi sem tudjuk megvédeni őket, lehet hogy nem is kell? Láttál már fej, kéz és láb nélküli Barbie-t? Szerintem borzasztóbb, mint egy fekvő katona.(és én sem szoktam megcsonkítani senkit!)

    AntwortenLöschen
  2. Remélem, ez nem 'kódolt' dolog.

    Azért gondolom, hogy a közösség hozza, mert hasonló megesett már.
    Az ovi előtt csendes tündér volt. Jó a tündéri mivolta maradt, de ordítozós lett. (Az oviba nem tudtam úgy bemenni, hogy az óvónő ne üvöltött volna... mellette meg a gyerekek. Minden nap, miután hazaért, jó órán át csitítgattam, hogy halkabban, nem kell kiabálni...)

    AntwortenLöschen
  3. Nem, még nem láttam lefejezett babákat.
    De nem mondod, hogy ezt szerinted a gyerekők, szimplán maguktól csinálják?
    Vagy félreértettelek?

    AntwortenLöschen
  4. Az ovis dologban benne volt a megoldás is...annyi üvöltős közt valahogy érvényesülni kell... Csak kicsit nehéz visszarázódni :-) A másik: szerintem maguktól csinálják! Csúcsragadozók vagyunk ;-) Bennünk van az ölési vágy, csak megtanultunk uralkodni rajta - ettől vagyunk emberek - asszem :D:D Persze ez csak az én elméletem.......vagy ezzel próbálom magam előtt jobb színben feltüntetni a lányaim meredek dolgait :D:D

    AntwortenLöschen
  5. "bennünk van az ölési vágy"?
    Ugye most viccelsz, hogy ezzel magyarázod a dolgot?!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.