Mittwoch

Azt mondja,

csúnya, nonosz vagyok! Remek!
...úgy, hogy nem én öntöttem magamra a mézes-citromost, mert magam sem tudtam melyik színű szívószálat válasszam -ugyanis AZ nem mindegy!*
A fürdőkádban, már a legsúlyosabb büntetést mérte rám, azt visítozta: nem játszik velem! Majd az akadó lemez újra és újra: csúnya, nonosz vagyok!
Mondtam, rendben, csúnya és gonosz vagyok, csak csendesebben légyszi! Hoztam a Nyuszit és a Cicát is, hogy megvígasztalódjon végre. A hosszú fülű végül, a sarokban végezte -merthogy oda hajította...
Én:       Nem kell?
A.:        Csúnya, nonosz...   ...na, mondom, megint kezdjük...    ...Nyuszi!!!    






*Ki volt, aki egyeltalán megvette az immáron 3. csomag színes, 400 darabos szívószálat? Ki? Ha nem is csúnya- gonosz, de ostobakövetkezetlen!!!

2 Kommentare:

  1. :-) Nem tudom nálatok melyik a nyerő,de ha segít 2 fél doboz kék-zöld-del szolgálhatok. Nálunk ugyanis csak a sárga és a pink fogy....:D:D

    AntwortenLöschen
  2. Kedves Tőled! DE ez kedvfüggő, nálunk mind elfogy végül.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.