Mittwoch

Visszaszámlálás -még kilenc nap

Mert ok, a vágyottváros drága, magyarul mocskosul drága, ezt tudtam. ok.
De mert vágyott, hát étlen-szomjan is, meg fejenállva is, csak ott lehessek a túlzásokat egyébként utálom, de most had!, viszont közlekedni kell, amit időnként gyalogszerrel is meg tudunk ejteni -ahol lehet, de ugye itt-ott mégis muszáj, arra költeni kell.

Most információkat gyűjtök.

Egyébként egy olyan hölgyemény a vendéglátónk, aki alig egy évvel ezelőttig szigetlakó volt, egészen kicsi korától ott nevelkedett. De például a kérdésemre, hogy váltunk-e magunknak oyster kártyát, csípőből és rém határozott arccal azt válaszolta: hogy az csak családosoknak szól, miközben én a netről vett infók alapján tudtam, hogy ez azért nem így lehet, de inkább hallgattam -majd még egyszer utána nézek gondolattal.
Másnap reggel telefonált, hogy igen, az nekünk nagyon kell. Ma meg azért, hogy mégsem, ill. ha mégis, ott majd eldöntjük...

Még ez előtt találtam infókat a vágyottváros-kártyáról, de azt frissiben elvetettük, hogy az nekünk nem igazán éri meg, ma meg hív, hogy azt is meg kell vennünk... aztán pedig azért hívott, hogy le kell foglalnunk előre a vonatjegyet a szálláshelyünk és a vágyottváros között, de akkor már szóba se került ez a kártya. (Vonatjegy oda vissza, szombat reggeli indulással és vasárnapi visszaérkezéssel, közben a Városban, testvérnél alvással.) Ráadásul azt mondja, vasárnap dél előtt vissza kell mennünk a szállásadó városkába, mert később már drágább a jegy. -Az, hogy mennyivel és az már miért nem jó nekünk, számomra sötét rejtély.

Kicsit elbizonytalanodtam. Mert bíztam benne, hogy ő tudja mit, mikor, hogyan, nagyjából mennyiért éri meg. ...és a példa azt mutatja, hogy nem, nem tudja.

...és akkor még arról nem is beszéltünk, hogy inkább ott, vagy itt váltsunk pénzt, vagy hogy mi van a nyilvános-szorult-helyzeten-könnyítéssel, az ingyen, vagy némi petákért oldható meg?

Bár már a gugli számomra is elérhető, de a magyar, ill. német nyelven elért, egymásnak gyakran ellentmondó infókkal csak zötyögősen jutok előbbre, ha egyeltalán...

Megoldjuk, megoldjuk, csak a várt mankó nélkül.


***
...és félreértés ne essék, hálás vagyok a felajánlásért és a lehetőségért. Több, mint hálás.

Csak sajnálom, hogy elhittem: ő mindent leszervez, mert ő mindennel tisztában van, nekünk nem kell foglalkoznunk a részletekkel és ő majd mindent meg is mutat.

...és most úgy áll a dolog, hogy a városban mindössze másfél napot töltünk...

Persze a fentiek tudatában ez még változhat.

9 Kommentare:

  1. A vendéglátód "védelmében" -bár talán nem ez a megfelelő szó rá - mondom, hogy nem budapestiek kérdései nyomán döbbentem rá: én sem ismerem budapestet turistaszemmel, vagyis nem tudom, melyik a jó, de olcsó szálloda, mert legalább ebben a városban itthon alszom, nem tudom, milyen BKV jegy a legjobb, ha vkinek nem bérlete van, mert én éves bérlettel járok, stb, stb - pedig elég jól ismerem a várost, így ha jöttök, szép, érdekes és/vagy híres helyeket tudok mutatni :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ó ezt gondolom, persze.
      ...és mondom, mert tényleg: nagyon hálás vagyok azért, mert biztosítja A lehetőséget.
      Engem az zavar, hogy azt mondta, ő mindent leszervez, csak dőljünk hátra és élvezzük.
      Mondjuk én zsigerből érdeklődő vagyok. Ezért derült ki pl az is, hogy a kézipoggyásznál nem csak a súly számít (noha ő ezt az infót adta), hanem a méret is... nem sorolom tovább.

      Löschen
  2. Nem semmi... én már kitéptem volna a hajamat, és nem a vendéglátód miatt - egyetértek martine-vel, habár neki könnyebb utánajárni a dolgoknak -, hanem mert nem bírom a bizonytalanságot, szervezetlenséget.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Magam is nehezen, de hajtépés azért nem lesz. ;-)

      Ha megyek valahova, megszervezem.
      Ha valaki azt mondja, itt kiismerem magam, gyere velem (mindamellet, hogy kicsit azért utána nézek, mert szeretek tudni dolgokat), szeretném rábízni magam, de ez esetben hogy?

      Löschen
  3. írj Mucinak, ő biztosan segít. A blogomból eléred. Szerintem ő nagyon ügyes az ilyenekben. Szurkolok, hogy minden jól alakuljon.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ő tudta először, hogy megyek! :-) Köszönöm Mókuska!

      Nem szeretném a nyakába borítani, van elég dolga.
      Ami bánt az az, hogy lehet, hogy emiatt az ide-oda futkosás miatt épp vele nem tudok majd találkozni.
      Azt nagyon sajnálnám.

      Löschen
  4. Thea, az előző én vagyok, rossz accounttal.

    AntwortenLöschen
  5. Hahaha, most olvasom hogy mik mentek itt a hatterben! Orulok hogy igy megoldodnak a helyzetek, es Thea Piros Buszos Kalandjai vegre a rendes mederbe kerultek, meg akkor is ha kicsit tobbe kerul. :)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.