Mittwoch

Malőr

Hétfőn este elérhetetlenné vált számomra a gugli, vele együtt a vezérlőpult, blogostól.
Gondoltam: nincs, hát nincs, majd lesz.
Tegnap reggel néztem: nincs.
Aztán hallottam rossz híreket is, ahogy előzőleg este már mástól is...  -az, hogy nem elérhető a blog, az nem probléma, csak ha azt csinálok belőle... azért megkerestem Altairt és ő kérdezett, meghallgatott, javasolt és problémamegoldott, meg vállon veregetett, mire én felhagytam a házban és környékén futkosással (tettem a dolgom, közben meg újra és újra visszajöttem bosszankodni) és miután úgy tűnt, a probléma vagy megoldódik magától, vagy nagy valószínűséggel egyszerűen így marad, délután regisztráltam máshol, hogy ha írnék, legyen hová...

Eszembe jutott az az írás a nőStényeken, az Elolvadt remények.
Kiszolgáltatottak vagyunk mi mind. Az elmúlt elig két napban beleszagoltam egy kicsit, habár nem veszítettem semmit.
Meghúztam a vállam (köszönet érte Altair!), létrehoztam másik blogot, írtam is, pont.

...talán az olvasólistám, az fájt: hogy találok meg minden blogot újra? No meg, hogy kommentelek eztán. A nagyszoba és a zugblog, be sem engedett. No, az rossz volt...

2 Kommentare:

  1. Épp a nagyszobába nem jutottál be??? :((( Hát, mit mondjak... nem rajtam múlott... de nagyon sajnálom, hogy ilyen zordan fogadtalak tudtomon kívül :( És most? most már kinyílt az is?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Be azért bejutottam, csak a hangomat nem hallathattam, mert anonymként nem szólhattam hozzá. De jól van az úgy, csak vész esetén kellemetlen, mint most, ill. akkor...
      De nem bánkódtam, van több utam is a nagyszoba becses lakójához -ugye.

      A rend helyre állt, minden működik.
      Köszönet annak, akit illet.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.