Sonntag

A hozzáférhetetlenségről

Úgy két hete fordult elő először, most hadd ne keresgéljek pontos időpont után, hogy nem tudtam belépni a bloggerbe. A gmail-en kívül semmit nem értem el. A keresőmotort sem.
Segítséget kértem és kaptam is Altair-től, de minden próbálkozása, jószándéka ellenére és függetlenül attól (?), jött és ment a hozzáférésem lehetősége.

Akkor két nap után rendeződni látszott a dolog, pedig már bele is nyugodtam: ennyi volt.
Alig pár nap után ismét ugyanaz a probléma.
De csak fél napra, aztán ismét  jött a hibajelentés.
Három nap után, ma először, most férek hozzá a szerkesztőmhöz úgy, hogy a reader és a keresőmotor továbbra is hibát (404 Not Found) jelez.




Aki ismeri a problémát, esetleg a megoldást is, legyen olyan kedves és ossza meg velem! Azt is, ha csak rövid ideig tapasztalta.
Köszönöm!

3 Kommentare:

  1. Egyszer volt egy ismerősömnél ilyen gond (vmikor anno) - én akkor egy új kereső telepítését javasoltam (mozzilla, vagy explorer volt neki), és bevált. Nem tudom, te mit használsz - lehet az áprilisi frissítések miatt nem vagytok időnként kompatibilisek.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nagyon köszönöm az információt!
      Már jó ideje nem frissítettem, így arra nem gyanakszom, viszont most elgondolkodtam a chrome újratelepítésén... (Ma reggelre visszaállt minden. Ha még egyszer előfordul, akkor telepítem a másik böngészőt, feltéve, ha engedi -ugye.)
      Köszönöm!

      Löschen
    2. a blogger is frissül - az is okozhatja a gondot. Nekem is chrome van, az enyém a freemailt nem ismerte fel, aztán már semmit nem volt hajlandó megnyitni, mert nem én vagyok a rendszergazda (akkor vajon ki?!). Úgy egy hónapja telelpítettem újra, azóta rendben van. remélem, segít neked is.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.