Mittwoch

Csak

mert még nem kérdeztem: mi is szoroztunk már a második osztály első félévében?

10 Kommentare:

  1. Antworten
    1. ...megy neki mint a karikacsapás, de nagyon fura, hogy már most szoroznak...igaz, az is fura, hogy már ekkora.
      Említettem, hogy egyik nap bohócságból beleléptem a cipőjébe és döbbenetemre éppen rám passzolt?

      Löschen
    2. Nálunk ez egyelőre fordítva van, a lányom lépked az én cipőimbe bohócságból. A körömcipőkből kiparancsolom azonnal :).

      Löschen
    3. Hah, milyen milyen mókás lehet! :-)

      (Nekem -ugye, nincs lányom. Igaz, körömcipőm se.)

      Löschen
  2. akkor neked elég kicsi lábad lehet :)

    AntwortenLöschen
  3. Igen, karácsonyra megvolt a szorzótábla, konkrétan emlékszem.

    AntwortenLöschen
  4. én ugy emlékszem mi még nem szoroztunk és én nagyon kiakadtam, hogy a másodikos fiam meg igen.:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :-)
      Nekem abból az időből ilyen emlékeim nincsenek, de a döbbenetre határozottan emlékszem fél évvel ezelőttről.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.