Mittwoch

Évfolyamtalálkozó

Alig egy hete, a feltöltött óvodai és kisikolás csoportképek folyományaként szervezkedésbe kezdtünk a pofakönyvben. A legtöbben szörnyen lelkesek, leveleznek, folyik az ötletbörze mikor, hol találkozzunk, hogy lenne egyszerű, praktikus és a többség kedvére való, ill. beindult az anekdotázás, majd valaki létrehozott egy csoportot is, ami egyre bővül az újonnan előkerített társaink hozzáadásával.
Nagyon izgi!
Főleg, hogy olyan emberkék, akkori barátok/barátnők kerültek elő, akikkel azóta még csak nem is hallottunk egymásról.
Az egyik ilyen, akkoriban A legjobb barátnőm volt. Átvitték másik suliba, hogy orosz helyett németet tanulhasson, amikor is a kapcsolat teljesen megszakadt, ami számomra fájdalmas emlék maradt.

Múlt héten, Anyum akcióba lendült, nyomozgatott otthonról.*
...most pedig itt ülök, a kezemben a telefonomba mentett Akkorilegjobb számával és még nem hívtam fel.
Pedig már a múlt hét óta itt a  lehetőség.
Ugyanakkor -ugye, ő is tudja az enyémet.


Nem ismerek magamra. Nekem nem jelent problémát idegen emberekkel sem elcsevegni!
Bárkivel, bármikor, majdhogynem bármiről.

Miért nem hívom? **
Ő miért nem hív?








*Nem regisztrált a pofakönyvbe. A testvérét viszont elértem ott és általa üzentem, de a várt e-mail cím helyett, egy választ kaptam: a héten regisztrál. Ez elmaradt, viszont ma jelezte Anyu, hogy Akkorvoltlegjobb, egy közös ismerőstől, telefonon kérte az én számomat...
**Egyébként azért nem, mert tartok tőle, hogy a másik, hasonlóképpen elért és hasonlóképpen kedvelt Újramegtalálthoz hasonlóan fog reagálni, hogyaszongya: nem különösebben érdekel a dolog. Ha most kell válaszolnom, akkor nem!

A csudának lelkesedek annyira!

10 Kommentare:

  1. Ez nehéz helyzet... megértelek, én is ismerem a csalódást, amit egy Újramegtalált okozni tud.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ...bár mit várunk, igaz? Az iwiwes és a pofakönyves tapasztalatok már megedzhettek volna...

      Löschen
  2. Igen. Az akkor volt, most meg más van. Talán fél.
    V.

    AntwortenLöschen
  3. szerintem hívd fel, bátraké a szerencse!

    a képről lehet tippelni?

    AntwortenLöschen
  4. Dehogynem :) telefonálásban nagyon jó vagyok :D (nem úgy, mint levélküldésben)

    első álló sor jobb széle, piros póló, kantáros ruha?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :-) Meséld majd el neki, hogy azt sem felejtettem el, csak fúrcsáltam mindig, hogy a rajzolt emberkéinek bőrét sárgára színezte!

      Téged merre keresselek a képen és miért változtattál nevet? :-)
      T.

      Löschen
  5. Nálunk én hoztam létre a levelezőlistát és kerítettem elő mindenkit, akit lehetett, egy régi címlista alapján szétküldött levelekkel. :o) Nem volt sikertörténet, annak a pár embernek volt igaza, aki el se jött. Remélem, hogy nálatok nem lesz csalódás a vége!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Rád ismerek abból, hogy Te próbáltad összetrombitálni a csapatot!
      Bízom benne, hogy jól sikerül!


      Amitől viszont falnak megyek: megint nem enged be a blogger! A nyavaja törje ki -vagy össze!
      T.

      Löschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.