Montag

Szombaton

csavarogtam kicsit. Barátoztam. Helyesek voltak mint mindig, nevettünk, emlékeztünk és meséltünk. Szerettem.

Hazafelé meg morogtam.
Vajon mit gondolnak a rádiók zenei szerkesztői, mikor egész éjjel tartó altatóprogram mellett döntenek?
Bassus az emberek, akik aludni szeretnének, nyilván nem hallagtnak rádiót. Az andalgók szintén nem...
Az összes többi hallgató nyilván úton van és legkevésbé aludni akar.
Jah, tudom, CD-s rádiót az autóba! Hahaha!

Amúgy meg a jó-édes-anyját annak a zsemle színű borjúnak ott Hegyh-on, amelyik meredten és mozdulatlanul ült a felezővonalon, orral az én sávom felé. Már nem volt közvilágítás, a bamba állat persze meg sem mozdult, talán ezért vettem, csak az utolsó pillanataban észre.
Kivert a víz.
Kicsivel később egy róka lépett elém, majd egy bagoly repült kevés híján a szélvédőnek.

...és a sofőrök, no, nekik biztosan lejátszós rádió diktálta az iramot.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.