Sonntag

Kertmesék -a borsó

Évaként engem aligha lehett volna bűnbe vinni holmi almával, de borsóval!

Tavaly egyszer vetettem, két sort. Nem készült belőle sem borsóleves, sem főzelék, sem egyéb, ott a kertben elcsemegéztem rajta. Okulva a történteken idén háromszor vetettem, a számtalan felhalmozott fajtából, két-két sort.
Az első már kezd leérni, ebből már készült ez-az, de a java ennek is odakint fogyott el. Édes, finom hersenős! Jaj.
Most érik a második. Hosszú hüvelyes, nagyszeműn is édes, mennyei. Bárcsak ez lenne valamennyi!

Van bökkenő.
Négy féle csomagolású/fajtájú vetőmagot vettem tavasszal és mert nem felirtaoztam, gőzöm sincs, melyik sor, melyik.

Dráma.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.