Freitag

Dicsekedni lehet?

Nálunk az ajándékozás mint olyan, nem játszik túl nagy szerepet.
A gyerekek? Az más.     
Lazán eltelnek szülinapok, karácsonyok, évfordulók ajándékok nélkül.

Inci-finci ajándék nélkül.

Ezt fontos volt megjegyeznem, mert aki ismer és ő jól ismer, az tudja, egyszerű nekem örömöt okozni.
(Mondjuk ott a kéksárga, minden nő álma (javítsatok ki, ha tévedek) és minden férfi rémálma!
-A lófaszkák miatt vajon? Inkább a kasszázás miatt, tudom.-

Vagy hogy olykor beülnénk étterembe? Jah, hát hogy? ...ha itthon sincs.

Színház?*  Dettó.)

Nem nagy ügy, bár ha még emellé itthon sincs, akkor morcos vagyok. Júj, nagyon morcos!
Idővel  megedződtem. Ő kap, én nem.

Mielőtt megsajnáltatnám magam: igaz, hogy alkalmakra nem készül, de nagyon gavallér.
Volt, mikor szatyornyi könyvvel lepett meg, máskor vállrándítva leemelte a polcról a HP 8-ast és megvette...
Most, míg mi az autóban vártuk egy üzlet előtt, rég vágyott rózsatővel jött: illatos, telt virágú angolrózsával.










*

6 Kommentare:

  1. Nekem is van ilyen rózsám, valóban nagyon gyönyörű.

    AntwortenLöschen
  2. Nagyon szép rózsa! és biztosan nagyon finom illatú is! imádom!!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mennyei illata van és folyton virágzik...
      Én is!

      Löschen
  3. Nálunk is hasonló a helyzet. :)
    Legutóbb ezzel az ötlettel lepett meg: http://www.mavnosztalgia.hu/hu/menu/250/esemeny/560 Jól hangzik, nem?

    A rózsa gyönyörű! Szívesen megszaglásznám! :)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.