Donnerstag

Szolgálati

A blogger tökéletesen működik. A levelezőprogram is.
Viszont mindazoknál, akik beállították a szóellenőrzést* a hozzászólások szerkesztésénél, nem tudok üzenetet hagyni, amikor a gugli, már a keresőmotor, tőlem nem elérhető. Történetesen most sem.
Nyilván van élet Thea hozzászólása nélkül is, de jelezni szeretném, hogy olvasok és gyakran írnék is, csak nem tudok.
No.

Valaki, hasonló cipőben?






*Nem állították, csak nem kapcsolták ki...
...és jól is van úgy, egyesegyedül engem zavar. Ha zavar.

10 Kommentare:

  1. ... csak annyi, hogy én még a szóellenőrzést SEM állítottam be - de ha mégis beállt, én kiállítom azonnal!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. De kedves vagy! De miattam ugyan "ki ne állítsd"!
      ...és igazad van, persze! Az egy alapbeállítás, a blogot úgy kaptuk mind, szóellenőrzéssel együtt.

      Löschen
  2. Kemény meccs volt amúgy, de azt hiszem, győztem!

    AntwortenLöschen
  3. Nekem nincs szóellenőrzésem, remélem mert én az elején kivettem. Nálam a rendszeres olvasók tüntek el. Unom!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A rendszeres olvasók olykor nálam sincsenek a helyükön, olyankor persze feliratkozni sem lehet. Magától érthetődően.

      Ne haragudj, hogy elkeserítelek, de bizony Nálad is van szóellenőrzés!
      De most, tudtam üzenetet hagyni. :-)

      Löschen
  4. na, akkor nekem nyugodtan írogathatsz :)
    egyébként én saját magamnál nem tudok hozzászólást hagyni, csak ha e-mailen keresztül lépek be (e-mail: új hozzászólás érkezett - ott a bejegyzés címére kattintva)...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Köszönöm a visszajelzést! :-)
      Remélem hamarosan végeznek a munkálatokkal, mert annyi féle módon vacakolt már, hogy megőszülünk lassan a változatosságoktól.

      Löschen
  5. ...ééés, visszakaptam az arcokat!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.