Mittwoch

Morgós monológ

Késésben vagyok már két napja.
Tegnap reggel csak a második riasztásra bírtam felkelni, akkor is csak  hosszas párbeszéd után, merthogy muszáj. A késés akkor még csak négy perc volt, estére meghízott, lett harminc.
Ma reggel időben keltem, de hiába, az esti késést az úrfiak kevés híjján tovább növelték, de eréjességemnek hála, mégsem.
...és, még csak szerda van.

Értem, de át nem érzem ezt a fene nagy ősz-imádatot. Mert hiába szép színes, meg illatos, ha szeles, hideg, meg nedves. Ja, savanyú a szőlő, meg sötét és füstös az este.
Nem segít a forró csoki, pedig 2,40peták, amit délelőtt kaphatok.
Kaphatnék, mert többet nem veszek...

Meleget akarok, meg finom, pihepuha pulcsit, amiben ki is nézek valahogy, amit nem kapni, semennyiért, mert nincs, pedig azért bizisten már bármennyit adnék, ha volna, de nihiiincs! A betyár mindenit!
Nincs, mert olyan színű, amit fel nem vennék, ha fizetnének érte sem/ úgy lóg rajtam, mint a liszteszsák/ bök, esetleg tényleg annyit kóstál, hogy annyira meg nem tetszik, vagy, ugye, annyira még nem fázom...

Az úrfiak szépek, okosak, vidámak és egészségesek, pulcsim meg majd csak lesz.

Megyek, megnézem hogy állnak rajtam D. pulóverei. Ha szerencsém van, beférnek a télikabátom alá.






Nem. Nem férnek.

8 Kommentare:

  1. D. télikabátja alá? :) Biztosan szívesen adja azt is!

    AntwortenLöschen
  2. Biztosan.
    DE, már a D.pulcsis-megoldásnál is rezeg a léc...

    Vagy csak én érzem így? ;-)



    Nem adom fel. Addig megyek, míg nem kapok valami normálisat. Még a végén ráfanyalodom a rendelésre.
    Van ebben tapasztalatod Martine?

    AntwortenLöschen
  3. Ruharendelésből? Nincs! Személyesen szeretek vásárolni :)

    AntwortenLöschen
  4. Magam is szeretek nézelődni, tapogatni, felpróbálni...
    De csalódni utálok.
    ...és nincs kiút: mostanában csak a csömör marad, vásárlás helyett.
    Utálom.

    AntwortenLöschen
  5. A hideggel és az ősszel, vagy a ruhátlansággal?

    AntwortenLöschen
  6. A ruhátlansággal... egyszerűen nem lehet már normális ruhát kapni, csak "divatosat".

    AntwortenLöschen
  7. Ugyanez a bajom!
    A fene vigye a divatot!

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.