Donnerstag

Ja,

meg hirtelen, a nagy aprótalpúmentes programtalanság után, íme a változás: holnap estére az óvodai anyukák vacsira gyűlnek össze, amin illik/illene megjelennem.
Ha D. időben hazaér, mehetek mosolyogni és olyan talányokat fejtegetni, hogy vajh' milyen ital a Sturm(vihar) és miért mondják mikor ezzel koccintanak, hogy: Malzeit(jó étvágyat)!?

Van még: szombaton osztálytalálkozóm is lesz, ami szintén annak függvénye, vajon hazaér-e időben Emberem?
Ide nagyon mennék, bár gőzöm sincs mit vennék fel...

7 Kommentare:

  1. Jóféle kis ital a Sturm, de óvatosan kell vele bánni... ;)
    A Mahlzeit nekem is talány?! :D

    Drukkolok, hogy eljuss az osztálytalálkozóra. Afelől pedig nincs kétségem, hogy csinos leszel. :)

    AntwortenLöschen
  2. Bizony!
    Azért kívánnak jó étvágyat hozzá, mert csupa-csupa rost /igen testes, almából erjesztett ital.
    Ezek szerint ittál? Én még nem. De ahogy a csajokat elnéztem, nem is fogok. Merthogy állítólag, ők bírják -mégis csúnyán eláztak múltkor, az iskolai szülői után.

    Nekem vannak kétségeim, de igyekszem.
    Tündér vagy! :-)

    AntwortenLöschen
  3. Igen, már ittam. :)
    Nagyon finom, de tényleg nagyon gyorsan fejbe kólintja az embert, szóval nem érdemes belőle túl sokat inni. :)

    AntwortenLöschen
  4. A Sturmot nem ismerem, de osztálytalálkozón már jártam :) Farmerban és pólóban... azt mondták, nem változtam semmit :) (pedig de)

    AntwortenLöschen
  5. Ha azt mondod finom, egyszer úgy rendezem, hogy sofőröm is legyen és megkóstolom.
    Nekem a kevés is sok, de majd elválik. :-)
    *

    Ezzel a társasággal, legkevesebb évente egyszer összejárunk, így nem olyan szembetűnő a változás...
    ...és igen, lehet farmerben, pólóban megyek. Már az utazás miatt is praktikus választás.

    Pedig, ha azt mondják, el kell fogadni: nem változtál!
    Biztosan szeretnek.

    AntwortenLöschen
  6. Voltál? Jó volt?
    :)))
    Változtál?
    V.

    AntwortenLöschen
  7. Az ovi-vacsira nem mentem, mert két órás késéssel ciki lett volna megjelenni.

    De a szombati találkán ott voltam!
    Igen jól éreztem magam, már rég nevettem ennyit négy óra leforgása alatt.
    Nem került szóba ki, mennyit változott, de a többiek semmit. Kivéve a kedves Druszám, ő szép, hat és fél hónapos dudorkát hordoz... :-)


    A pontosság kedvéért elmesélem, ez nem is volt igazi osztálytalálkozó. Ez az osztály magjának, szokásos -éves- összeröffenése.

    Remek emberek.
    Szeretem őket.

    ///A következő januárban lesz aktuális, legalábbis ebben maradtunk...

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.