Montag

Baj

A palacsintatésztát turmixben, -ban (?) keverem, mert gyors: zitty-zutty-rotty és kész, csak sütni kell. Kivéve, ha a tartályt, fedő nélkül teszed rá az állórészre, ami történetesen a harmadik fokozatig fel vagyon tekerve. Nomármost. A motor mindaddig nem indul el, míg a tartály nem illeszkedik, de amint összeérnek, azonnal beindul. Most, már tudom.
Aztán, hogy ki tekerte fel a szabályzógombot, hogy viccből-e, kíváncsiságból, vagy véletlenül, az már úgysem derül ki. Ami tény, hogy a palacsintasütés ideje kiegészült fél órányi morgós sikamikával, kapirgálással.
Igazából nem is morogtam, csak egy kicsit, mert mielőtt,...    szóval még azelőtt felötlött bennem, hogy a baj nem itt kezdődik, sőt!

Pénteken elesett a szomszéd kisfiú (Martin 10), az egyik közeli, már learatott kukoricaföldön. Volt rajta bukósisak, térdvédő, kesztyű, minden ami javallt, minden, amire egy gondos szülő készülhet, az ezek által kivédve. Ugye.
De a fiú rosszul esett, a lépét átszúrta egy kukoricaszár. Többek között. Szerencsére vele volt egy kis barátja, aki segíteni tudott, ill. a szülőket értesíteni.
Vasárnap délutánra szállítható állapotba került, átvitték Alsónagyvárosba, ahol átfogóbb, szakszerűbb ellátást kaphat.
Rossz állapotban van.

Hétfőn itt játszottak órákig, majd elmentek biciklivel az ő utcájukba. Négyesben átcsorogtak. Ő és M. biciklin, A. és a vele egykorú S. gyalog. Ahogy utánuk szóltam, hogy lassan, ne rohanjanak az utcán lefelé, persze meg sem hallotta a két illetékes gyalogos, csak a kis Martin szólt rájuk, hogy ne rohanjanak már annyira, mert elesnek. A továbbiakban is ki-ki hallgatóztam, és hallottam, hogy ajnározza őket...

Milyen gyorsan megvan a baj!
Pedig már keztem felengedni kicsit és lazábban kezelni az elkéretőzéseket...
Basszuskulcs!

4 Kommentare:

  1. Tegnap én is csupa bajokkal találkoztam - legyen mostantól már bajtalan, gondtalan és jó minden! Nálatok is!

    AntwortenLöschen
  2. Úgy legyen!
    ...és kérlek ne haragudj, hogy nem kérdezek rá. Viszont mesélhetnél "máról" valami kedveset és jót!

    AntwortenLöschen
  3. Jézusom.
    Hogy van a gyerek?
    V.

    AntwortenLöschen
  4. Már nem életveszélyes, de rosszul.
    Konkrét részleteket nem tudok, mert csak a kissebbik srácra vigyázó szomszédasszonnyal tudtam beszélni...
    Az orvosok szerint, még több hetes kórházi ápolásra szorul.
    Borzalmas.

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.