Freitag

még tavaly

regeltem a willhaben-re ( mint otthon a bazár, talán ), mert pakoltunk a pincében a félbe hagyott pincében, meg döntéseket hoztunk a babaholmikkal kapcsolatban. Ez utóbbiak nagy részét persze már elajándékoztam, ruhák már nincsenek, csak amiket az A. mostanában nőtt ki, de az meg egyeltalán nem babaholmi.
Még a belépőkódot is megtaláltam. Elégedett vagyok, igazán jó képeket is sikerült készítenem, felpakoltam hát a kis kacatkáinkat az oldalra. Tolongás nincs, csak érdeklődő, köztük pár félidióta - leírtam, szégyellem de már itt van.

Érdeklődik, hogy a gyerekülés nemdohányzó-e?
Sietett biztos, válaszolok: az ülést nemdohányzó autóban használtuk.
Érd.: jövő héten elhozhatná-e. Cím?
Válasz: nem probléma, mikor lenne jó, nap/óra? Leírom a címet, noha az adatlapon szerepel.
Érd.: húsvét hetében.
V.: megoldható, nap/óra?
Érd.: hétfőtől. 
V.: nap/óra?
Érd.: beszéljünk meg valami közelebbit hétfőtöl valamelyik napra.

Mire szemtől szembe kerülök vele olyan indulatos leszek, hogy lecsapom. Nem, biztos csak betintázott - el sem jut idáig.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.