Dienstag

a múltkor

említett willhaben soha nem sejtett kincsesbányának bizonyul. No nem, mert olyan jól keresek általa, vagy pikk-pakk eladtam mindent, csak a közben khm. megismert érdeklődők színesítik feledhetetlenné napjaimat.
Pár napja meséltem az eladásra kínált gyerekülésről, ami egészen hihetetlen mód, végül elkelt, de a találkozóról csak közvetve vannak információim, mert mire eljutottunk a pillanatig, bennem olyan indulatok munkáltak, hogy okosabb volt D.-t küldeni magam helyett.
D. haragudott is rám, szerinte nem kellene ennyire komolyan vennem mások idiotizmusát, pláne mérgelődni miatta.

Bár még önfeledt nevetéssel és legyintéssel nem tudok az esetre visszaemlékezni, már mérges sem vagyok. De ugyan mi tart örökké?

Tegnap újabb rendszerüzenetet kaptam.
" Hallo hab gesehen Sie haben zwei Fahrräder mit 16 "
fordítom:
'hello láttam van két 16 ( colos ) biciklijük'

Első, gyenge pillanatomban arra gondoltam megkérem, meséljen olyat, amit nem tudok. De csak megkérdeztem melyik érdekelné..



Akinek kedve van ehelyt fogadhat, vajon hányszor térek ki a hitemből, míg az eladásra szánt kacatkáink elkelnek, esetleg hányadik után törlöm a regisztrációt.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.