Donnerstag

Szöget ütött a fejemben...

Dehogy keresek felelőst és nem is gondolok szándékosságra, de érdekes.

...hétfőn reggel elmentem két köhögővel az orvoshoz, aki megvizsgálta őket, előzetes kézmosás nélkül, merthogy azt nem láttam, pedig máskor, hosszú és látványos szertartást nézhetünk végig. Most nem.
...és indokolatlanul sokat matatott a gyerekeken.
Indokolatlanul, mondom, mert máskor a lényegre szorítkozik, pikk-pakk és kész.
Figyelmetlen volt? Óvatlan? Vagy rossz napja volt? Persze, emberből van, ugye.

Kedden éjjel lett rosszul M. Aztán, szép sorban, mi mind.
///(Azóta kiderült -kissé szövevényes úton-, hogy egy norovírus nevű mifene volt a tettes. -Nem illet nagy betűt!)///

...és eszembe jutott, amit D. egyik ismerőse mesélt korábban:  emberünk elbeszélgetett kicsit az orvosával, miközben a nagybecsű dr. idézett, egy szerinte vicces orvosi (???) szólást, miszerint:
"Csak egészség legyen, meg sok beteg."




Ezek után, kérem, mondja valaki, hogy csak paranoiás vagyok!   Légyszi!
Ami, így éjszaka, még talán bele is fér...

10 Kommentare:

  1. Sajnos nem tudlak maradéktalanul megnyugtatni. Nekem is volt szerencsém olyan orvoshoz, aki szeretett volna rám kenni újabb betegségeket, miután abból, ami miatt eredetileg hozzá jártam, sikerült meggyógyulnom... mindezt azért, hogy ne csak évente, hanem negyedévente kelljen kontrollra járni (és csúsztatni a borítékot)... :x

    AntwortenLöschen
  2. Egyébként pedig köszönöm, hogy megosztod velünk a gondolataidat. Jó ide járni. :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    AntwortenLöschen
  3. Reméljük, hogy csak figyelmetlen volt!

    De az biztos, hogy ilyen durva hányós vírusokat az orvosi rendelőben jól el lehet kapni, elég, hogy csak a párral azelőtti kis beteg kirakta a taccsot. :o(

    Persze mondják, hogy az óvodában kapják el, ott ugyanez a helyzet.

    Nekünk nagy szerencsénk volt, mind a rota-, mind a noro- elkerült. :o)

    De anno a gyerekosztályon sok kis beteget láttam infúzióra kötve. :o( Nem is hiszem, hogy van szomorúbb hely a világon, mint a gyerekosztály a kórházakban. :o(

    AntwortenLöschen
  4. Szerintem figyelmetlen volt, de tényleg. Sok kimerült, kiégett, türelmetlen orvos van, de én szeretnék hinni benne, hogy olyan, aki készakarva tesz beteggé, tán nincs. Amúgy érthető, hogy azok után, amin átmentetek, mindenre gondolsz...

    AntwortenLöschen
  5. A "rám kenni", pontosan mit takar? Torzított diagnózist?

    Én köszönöm Neked, a pontot!
    Egészen zavarba hoztál vele!
    *


    Korábban olyan nagyon büszke voltam rá, hogy nem betegek a gyerekek! Aztán jött az ovi, a köhögős mizériával, most meg ez...
    Igazad van! A legszomorúbb hely!
    *


    Nagyon bízom benne magam is, csak a keserűség... tudod!
    *

    AntwortenLöschen
  6. Két év kezelés elteltével az egyik a betegségemhez kapcsolódó érték (vércukorszint) minimálisan alacsonyabb volt (már 5 órája voltam éhgyomorra, mire megtörtént a vérvétel, ebben az esetben ez teljesen normális). Erre fel a doktornő azt mondta, hogy az eltelt 6 év vércukor eredményei (a 3 egymást követő terhesség miatt ugye rendszeresen volt figyelve + ugye a betegség kiderülése után is), valamint egy komoly, kórházi keretek között végzett vizsgálat eredménye HAMIS. Mindezt egyetlen egy eredményre alapozva...

    AntwortenLöschen
  7. Az szép!
    Gondolom, orvost váltottál!?

    AntwortenLöschen
  8. Most van folyamatban. Remélem sikerült egy normálisabb dokit kifogni. Májusra kaptam időpontot...

    AntwortenLöschen
  9. Sok szerencsét kívánok hozzá!
    (Májusra??? Nem kapkodják el!)

    AntwortenLöschen
  10. Köszönöm szépen! :)
    (Még januárban kértem az időpontot... :x)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.