Dienstag

A csapból is Liszt folyik...*

Említettem, vagy legalábbis mutattam képet róla, mikor M. színházba készült.
Izgatott voltam vele együtt és kíváncsi, vajon mit mesélnek nekik a színpadon a Mesterről.

TASTENTIEGER BEISSEN NICHT

Én.:   Kiről szólt a darab/történet?
M.:   Franz Lisztről!
Én::   (Francokat!)   ???

Elmesélni, az úrfinak, megmagyarázni, hogy magyar-, nem magyar, hogy is van ez... (Trianont még nem kevertem bele. Nem nagyon.)
Beszélgettünk, kicsit utána jártunk, úgyis aktuális a téma: a helyi lapokban, már hónapok óta újra és újra feltűnik Liszt Ferenc neve és képe: napszemüveges Ferencünk, mint szupersztár!

Forrás

Tényleg lépten-nyomon az ő nevére akadok: tegnap is rábbukkantam valami újra, a kedvenc böngészős oldalon.





*...és milyen jól teszi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.