Montag

Ha

két gyerkő egyszerre betegszik meg, értesítendő minden érintett személyt, hat hívást elengedhetetlen lebonyolítani: szólni a két buszsofőrnek (Füligvigyor Franzal élvezet a beszélgetés, felét sem értem annak, amit mond), az óvónőnek (ővele vagy negyed órás a csevely, mert töviről-hegyire kikérdezi a teljes kórképet), az iskolának (itt annak, aki épp felveszi) és a szomszédot, mert a tanárnő az ő fiával küdi a házikat és az órák anyagát is, majd még a dokinak, mert hiába tudom mi a gond és azzal mi a teendő, meg kell ott jelennünk, mert az iskolának igazolás kell, ugyebár.

A doktort meg azért majd hívhatom csak, mert ott reggel még egy lélek sincs, majd csak 9:40 után, akkor is csak az aszisztens lesz, és úgy fél óra múlva viharzik csak be a doki, hogy az általános derültséget kiváltó módon üdvözölje a koleganőjét, "hogy-aszongya": Hello Kitty!

Hiába a doki humora, a kacsintás, mert hamar elmúlik a jókedv... mikor ott ülünk majd és várunk és várunk legalább másfél órán át, a többi tüsszögő, köhögő taknyos nyüglődő között, míg sorra kerülünk, nem számít bejelentkezés, sem az, hogy elsőként érkeztünk, sem semmilyen ragályos kór. Várni kell, mert ez egy kiváltság.
A hivatalnoké, a kasszásnőé a boltban és az orvosé...
Ha kiváltság van, mit számít, hogy a gyerek türelmetlen, mert rosszul érzi magát, nem tud ülni, feküdne és inna, enne, mert idő előtt kiürül a kulacs, ételt meg nem viszünk rendelőbe -bár ezt most, hogy így eszembe jutott, még meggondolom. 
Szóval, kiváltság. Amikor nem számít semmi, csak az, hogy neki van.
Nekem miért nincs?

8 Kommentare:

  1. Jobbulást a fiúknak!
    Az orvosoknál sajnos mindenhol előfordul az általad leírt jelenség. Remélem, legalább rendesen megvizsgálta a gyerekeket.

    AntwortenLöschen
  2. Én simán beviszem a kekszet a váróba, amihez végszükség esetén lehet nyúlni. A húzósabb téli időszakokban itt sem ritka kétórás sorbanülés.

    Jobbulást a betegeknek! (A hellokittin nagyon röhögtem! :DDD)

    AntwortenLöschen
  3. Jobbulást az aprónépnek!

    Az mennyire jó, hogy a tanárok maguktól elküldik a leckét! Nálunk ezt 7 év alatt nem sikerült elérni, így általában én emailezgetem idéntől két osztálynak is levelezőlistán. :o(

    AntwortenLöschen
  4. Köszönöm mindannyiótoknak! Remélem hamar javul a helyzet, mert most különösen rosszul viselik (viselem).

    Susu!
    Csak azt nem értem, miért KELL bejelentkezni, időpontot kérni, ha utána MINIMUM másfél órát váratják a gyereket/gyerekeket!? Ha nem kellene bejelentkezni, eküszöm, még csak nem is sóhajtanék! :-)

    Lepkevár!
    Korábban én is vittem, de most már csak az autóig. Nem szeretem, mikor a többi csemete nyálcsorgatva lesi, ahogy az enyémek eszegetnek. Mert, általában nem csak nyálat csorgatnak a váróteremben... ;-)
    A doki "Hello Kittiy"-jéről, egy jó ideje, mindig a kis Nonó jut szembe!
    Minden kislány odakapja a kis fejét, mikor ez elhangzik, a doki meg csak vigyorog ártatlanul...

    Altair!
    Tényleg jó!
    Eddig nem tudtam, hogy működik itt, ezért kérdeztem is az igazgatótól, elküldené-e mail-ben a listát, majd miután ecstelte úgy miért nem működik, felajánlotta, hogy elküldi a buszsofőrrel. Végül a szomszéd kisfiúban maradtunk.
    Hogy csinálod?
    Érkeznek a levelek a kis betegek szüleitől? Vagy honnan tudod, kinek kell küldened?

    AntwortenLöschen
  5. Susu!
    Nem válaszoltam, az utolsóra: bekukkantott az orrukba, fülükbe és megnézte a torkukat.
    Amit ott is furcsálltam, hogy A. szemét olyan tüzetesen megnézte.
    Meg is fogta a szemhéját, pedig nem volt rajta semmi szokatlan.
    Most meg vastagon váladékozik mindkét szeme.
    Lehet, holnap mehetek vissza vele!

    AntwortenLöschen
  6. Szegénykém! :(
    Remélem hamar rendbe jönnek a fiúk. Az én lánykáim márciusban már nem is mennek oviba. Semmi értelme... ahogy kikecmeregnek az egyik betegségből, máris elkapják a következőt.

    AntwortenLöschen
  7. Köszönöm!

    Sajnos, egyik kisgyerekes anyukának sem ismeretlen, ez az egyikből ki, másikba be. :-(

    Jó lesz így, hogy nem mennek. Talán szép idő lesz és a szabadban tudjátok kihasználni az extra együtt töltött heteket! :-)

    Sajnos M. fiamat nem tarthatom itthon...

    AntwortenLöschen
  8. Igen, az iskolával bonyolódik a helyzet. :(

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.