Sonntag

Gáz van babám!

avagy: fertőtlenítek, igazából fertőtlenítünk...

Csütörtök éjjelén a szuroksötétben a drámai és riadt hang: baj van!
...és tényleg. A baj következményei  az ágyban, az ágy környékén és a falon...
Átszállásoltam a kanapéra, onnan kiért időben, valahányszor futni kellett. Jó sűrűn kellett.
Reggelre összepakoltam a kórházi cuccot, már tudom mi kellhet pár napi ottartózkodáshoz. A fürdőt fertőtlenítettem minden esemény után, hogy A. úrfinak legyen esélye megúszni.
Reggel diskurzus az iskolaigazgatóval, aki szerint: ja-ja, van pár gyerek aki ezzel küzd.

Kórházba végül azért nem mentünk, mert vigyorFranz (ovibusz-sofőr) közlése szerint a fél falu ezzel küzd, de senki sem került kórházba, mindenki otthon küzdötte le.
Jó, hát ha így, dehogy viszem, nem szeretném, ha ott tartanák. Mert ha viszem, haza biza nem engedik, szóval első körben, inkább az orvos. Aki tíztől rendelt (˛˛@&*!!!) mint mindig, de most erélyesen léptem fel, azonnal rákerültünk, majd a gyógyszertárban szintén kiharcoltam a villámgyors kiszolgálást és pikk-pakk adhattam a cseppeket, majd mivel azzal nem értünk célt, a kúpot.

Délután D. vitte beíratni A.-t az iskolába, ami megér egy külön regét, majd elmesélem azt is. Máskor.
Ami viszont ide vág és az iskolából jött az infó: 16 gyerek hiányzik, ugyanezért. (Pár gyerek, hmmm?) Ami érdekes, hogy az első nyolc gyerkőnél szerda éjjel kezdődött nem sokkal éjfél után, a másik félnek csütörtökön éjfél után. Bár szerény személyem a családban az összeesküvéseket gyártó kisiparos, most D. kezdett el azon morfondírozni: milyen érdekes, mintha csak beprogramozták volna...

Estére M. jobban lett, diétával helyre raktuk a pocakot. Szóval a második kör elmaradt.

Déjá vu: most éjjel a hang: baj történt!
Annyi volt csupán a különbség, hogy A. hangját hallottam és ő kiért időben, így a sikamika elmaradt. Az érzés viszont ugyanaz: pokol. Most már mindenki fertőtlenít. Mellékhelyiség használata után, snassz-mezei kézmosásnál, fejsimi után is.
A.-nál még nem hatott a kúp. Három óra múlva kaphatja a következőt. Ha az sem hoz javulást, nos pakolhatom M. cuccát ki, A.-ét be.

19 Kommentare:

  1. Jobbulást kívánok Nektek! És sok puszit küldök a kis betegnek! Viele viele Bussis!

    Ma reggel L. majd 40 fokos lázzal ébredt és köhög, mint a kutya... :( Jó kis napunk lesz holnap... még nem izgultam eléggé, most még miatta is fájhat a fejem. :/

    AntwortenLöschen
  2. Köszönjük Susu! Kínomban már horgolok. Én! Horgolok, most mondd!

    A kruppos őrület? Istenkém. Jobbulást kívánok a kis L.-nek! Neked pedig egy kalappal!

    AntwortenLöschen
  3. Jaj, ne tudd meg, hogy már hetek óta csak arra vágyok, hogy végre gyöngy legyen a kezemben!

    Hát remélem, hogy nem krupp... nagyon nagyon nagyon remélem!

    AntwortenLöschen
  4. Thea! Azonnali jobbulást mindnyájatoknak! A tiétek sokkal szarabb, mint az enyém - részben szó szerint véve is, részben, mert nálunk a gyerekek nem betegek - de átérzem!

    Susu! Kruppban nagyon otthon vagyunk (voltunk) - részben drukkolok, részben szívesen adok néhány tanácsot, ha szükséged van rá!

    AntwortenLöschen
  5. Köszi martina! Sajnos nálunk sem L. lenne az első kruppos...
    Neked is jobbulást kívánok!

    AntwortenLöschen
  6. Ez bizony erősen gyanús, hogy az iskolai ebéddel terjedt... :o(

    Lehet, hogy csak az egyik konyhás néni terjesztette el az influenzáját, és lehet, hogy az egész konyhát fertőtleníteni kéne, mert mondjuk az üst leeresztőcsövében bújt meg az a cuki kis, lássuk csak, 10-12 órás lappangási idő: pl. salmonella.

    Ha mentek vissza kontrollra a dokihoz, említsd meg neki, hogy több gyereknél is ez volt és szinte percre pontosan lettek rosszul... :o(

    AntwortenLöschen
  7. Most jöttünk haza a kórházból... krupp. Csak azért engedtek haza, mert nincs baktérium fertőzés és van itthon mindenünk, amit a kórházban is adnának neki...
    Basszus...

    AntwortenLöschen
  8. remélem már jobban vannak a kis drágák! Thea, kötni is tudsz?

    AntwortenLöschen
  9. Thea! Gyógyulást! És ne terjedjen tovább!

    Susu! Nektek is!

    AntwortenLöschen
  10. Jobbulást! Bár én nem vagyok otthon a hasmenős-hányós betegségek terén (hálistennek), amikor elkaptam, B-vitamin-injekciót nyomott belém az ügyelet az ájulás határán (én voltam ott, nem a doktornő). Azóta tartok itthon tablettában meg kúpban is, de eddig nem volt rá szükség (remélem, nem is lesz).

    AntwortenLöschen
  11. Basszus. Jobbulást. :***
    A kórházat nem értem.
    V.

    AntwortenLöschen
  12. Martine!
    Igen, sz@rabb. Szó szerint -ugye és elnézést!!! Egyedül D. úszta meg a dolgot, de lehet, hogyezt most elkiabáltam...
    Remélem Te már remekül!?
    *

    Susu!
    Nagyon sajnálom és jobbulást kívánok Lánykádnak!

    Jó hírekre vágyom! Mesélj a máról légyszi!!!
    *

    Altair!
    Itt nincs menza, de ezt nem tudhattad. Az orvos szerint gyomorinfluenza. De döbbenetes, hogy mindenkinél ugyanazon fél órában kezdődött. D. még mindig összeesküvést sejt a háttérben... :-)
    *

    Mókuska!
    Igen, ők már egészen jól. Köszönöm!
    A.-t itthon tartottam, hadd erősödjön kicsit és segítet is. Reggel vizet hozott a szédölgő, szomjazó anyjának. :-)
    Horgolni sem. Ill. valamikor gyerekkoromban kötöttem egy fél sálat.
    A horgolást most tanulom, hála Altairnak és Lepkevárnak.
    *

    bv!
    Köszönjük!
    (Olyan jó, hogy a Te hangodat is hallani!)
    Még amikor Magyarhonban éltünk, elkapott valami hasonló és magam is injekciót kaptam, ami szinte fél óra alatt helyre rakott.
    Itt nem nyúlnak ilyen "drasztikus" módszerekhez. (talán érződik a gúny a mondatból)
    Ezt kívánom Neked és Mindannyiótoknak, hogy ne kerüljetek ilyen ocsmány vírus közelébe!
    *

    Vaskalap!
    Igen, basszus! :-)
    Köszönjük! Alakulgatunk.

    A kórházon mit kedves?

    AntwortenLöschen
  13. Hát azt, hogy miért kell bekészíteni a kórházas cuccot.
    És most nem is tudom jöjjek e ide, mer még én is elkapom.
    :)))
    Jobbulást!
    V.

    AntwortenLöschen
  14. Mert eredendően úgy lettem beállítva, hogy rögtön a legrosszabb lehetőségből indulok ki. Tavasszal is kórházban végeztük és amikor már szerncsétlen fiam epét adogatott kifelé -csütörtök hajnalán-, azt gondoltam ismét itt a vég...
    Ezért csomagoltam.

    Sírni fogok utánad!
    Én se mehetek Hozzád?

    AntwortenLöschen
  15. Thea! Akkor most már gyógyulj te is! Én holnap még bemegyek, összeszedek mindent, amiből itthon is tudok dolgozni... mert a hétvégi látszólagos javulás után ma csúnyán visszaestem - mert a hétvégén feküdtem és aludtam, ma meg nagyon nem :(

    AntwortenLöschen
  16. Okos!
    Remélem most már mindannyian szépen meggyógyulunk!
    Ugyanis baromira elegem van!
    ...és még Tőled sem hallok semmi bíztatót, pedig azt gondoltam, túl vagy a nehezén!!!

    AntwortenLöschen
  17. Mókuska!
    TE tudsz horgolni, vagy kötni?

    AntwortenLöschen
  18. Aha, szóval az óvatosság elve. Hát, ne legyen rá szükség.

    Csak viccőtem.
    :***
    V.

    AntwortenLöschen
  19. Már nem megyünk. Legalábbis ezen ügyből kifolyólag...

    Értelek! :***

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.