Dienstag

Értem

No, meg találkoztam Hello Kittivel...
Korábban említettem már: a gyerekorvos volt asszisztense. Volt, mert pár hónapja ilyen-olyan okok miatt, 24 év munkaviszony után a város nyelve szerint kiutálta az orvos, hogy a felesége tölthesse be a helyét köszöntek el egymástól.
Összefutottunk. Egy meglepő helyen, de nem ez a lényeg.
Megszólított, majd kérdeztem, hogy van? Azt mondta, már sokkal jobban és kicsit mesélt is. Párás volt a szeme, szomorú, magam meg nagyokat nyeltem. Hallgattunk. Aztán megkérdezte a gyerekeket. Meséltem, közben meg egyre nyeltem a gombócokat.
Aztán csak néztük egymást és hallgattunk...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.