Montag

A gyerekek és az ő védőangyalaik

Ahogy megbillen és már látom, hogy ha a fene fenét eszik sem érek oda, mert az egy méter, az egy méter, és a karom nem annyi.      ...és hiába tűnik úgy, hogy lassú az a pillanat, hogy lassan zuhan, hát nem. Nem érek oda.

Nincs nagy baj, a kékeslilás gigabúbon kívül jól van. Egyenesen jár, nem szédül és nem is pakolt ki. De az ijedtség nagy volt és a huplit félpercenként ellenőrzi, megvan-e még...  Meglesz az, tán hetek múlva is...

Azt gondoltam -rosszul-, nem fog többet a kanapéról a matracra ugrani, mert a fejreesés helyre tette a veszélyérzetét. Nem, már volt ilyen és lám, már megint ott a dudor. Ugyanott.

14 Kommentare:

  1. jáááááj
    Meséltem már, hogy egyszer régen, nagyon régen ordítva menekültem a napköziben a késsel közeledő napközis tanártól, mert azt hittem le akarja vágni a púpomat, hogy az anyukám ne lássa meg?

    Csók a lila búbra!
    V.

    AntwortenLöschen
  2. Már régen volt, elfelejtette. :o)

    V.: külön köszönöm, ez oltári vicces így utólag olvasva. Persze belátom, hogy akkor te nem nevethettél.. :o)

    AntwortenLöschen
  3. Sok puszit küldünk a kis sérültnek!
    Neked pedig egy ölelést az ijedtségre! :)

    AntwortenLöschen
  4. Óóó, hát persze, hogy nem tanulnak belőle, sosem teszik, pedig én is mindig abban bízom, hogy "na, majd legközelebb már tudni fogod". De nem. :) És muszáj hozzászokni, mert mennyi ilyen lesz még, mire felnőnek...!

    AntwortenLöschen
  5. Az első kommentelő V.nek üzenem, hogy így én is jártam...;-) én a nagymamám elől menekültem!

    AntwortenLöschen
  6. Jaj :( ismerős történet, ismerős érzés, ismerős reakció... :)

    AntwortenLöschen
  7. Vaskalap!
    Igen, mesélted! De olyan jót nevetek rajta most is :-D
    Kapott egyet, oda, Tőled, általam közvetítve. (Most meggyógyulok? ...és hogy beszél a néni németül, vagy magyarul?)
    *

    Altair!
    Pedig már igazán megjegyezhetné! A csudába is!
    Egyébként ma a fotellel buktázott... áááá!
    *

    Susu!
    Köszönettel átadtam, átvettem!
    (Még? Hűűű! A néni is magyarul küldött puszit?)
    *

    Lepkevár!
    ...és mondd: Te szokod? ;-)
    Merhogy szerintem ezt nem lehet.
    Jó-jó, persze, értelek. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy Te hogy bírod?
    *

    Chipmunk!
    Aha, Téged meg a nagyid akart kezelni? Komolyan, már hullanak a könnyeim, ahogy elképzelem a kis Vaskalapot és Chipmunkot futni a jóakaróik elől!!! :-DDDD
    *

    Martine!
    Ha ismerős még Neked is, akkor nincs reményem...

    AntwortenLöschen
  8. Na várjon csak! ;)
    Somit schicke ich dem kleinen Verletzten ein ganz dickes Bussi auf Deutsch! :D

    Amúgy tegnap engem is a szívbaj környékezett. Van egy 105 cm magas gumilabdának, amit F. a torna során használ. Hogy ne guruljon el, be van ékelve az íróasztal és egy fotel közé. L. tegnap a fotelról felmászott a labdára és már törökülésben ült a tetején, mikor észrevettem, mit művel.

    AntwortenLöschen
  9. :-DDD

    ...és mi volt a reakciód Susu? Hegyibeszéd, lekaptad, letoltad???
    ...mire Ő?

    AntwortenLöschen
  10. Lekaptam és letoltam...
    mire Ő letojt! :D

    AntwortenLöschen
  11. Ha még nekem is ismerős? De miért? az én gyerekeim úgy tűnnek neked az írásaim alapján, mint akik egész nap szófogadóan és mozdulatlanul ülnek a szőnyegen? Hát, akkor rosszul írok róluk, mert nem :D

    AntwortenLöschen
  12. Neheeem, a mozdulatlan, egyhelyben ülést nem feltételeztem, csak a KULTURÁLT szórakozást! :-)

    AntwortenLöschen
  13. A tegnap esti bejegyzésem épp egy ilyen nagyon kulturált szórakozásukról szól.... amit tőlem vélnek eltanulni :)

    AntwortenLöschen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.