Montag

már itt sem vagyok,

csak ledarálom gyorsan a tuti receptet levéltetvek ellen.
Nyilván lesz akinek nem újdonság - legfeljebb gyorsan tovakattint, vagy görget, ha érdektelen a leírás... de számomra eddig ismeretlen volt,  így a felfedezésnek nagyon örülök, ugyanis kipróbáltam, és bizton állíthatom, hogy működik, ráadásul méregmentes ha nem is vegyszermentes.
 
-két ek cukor ( kétkedésed azonnal felrántotta a szemöldököd, de mondom, kipróbáltam, szenzációs és még nincs vége )
-két ek ecet ( látom a kérdőjeleket a szembogaradban, de várj: én egyet tettem, mert csak 20 százalékos volt itthon és szeretem a rózsabokraimat )
-két ek mosogatószer ( igen )

mindezt fél liter vízzel alaposan összekevrni és ezzel az eleggyel gondosan lespriccolni a tetves bokrokat. Többször.
A második bevetés után még egyszer lefújtam a friss hajtásokat, hátha ez is úgy működik mint egy kézkrém.
És volt tetű, nincs tetű.
Boldogság van.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Szabad a véleményezés, de kérlek légy kedves! Itt nem bántott senki.

A régebbi bejegyzésekhez írt hozzászólásod, csak engedélyezés után jelenik meg.